Ze zeggen altijd dat je bij de eerste zwangerschap pas later het kindje voelt schoppen. En zeker als de placenta voorin zit, dan duurt het nóg langer.... Bij mij is dus beide het geval: eerste kindje en placenta aan de voorkant.... Toch voel ik de kleine al sinds 17 weken (heel zacht). En sinds vandaag ook bizar veel opeens... Hij is nu al de hele dag bezig! Begin me nu wel af te vragen hoe sterk dat mannetje in mijn buik straks gaat worden... Die schopt mij straks helemaal de pan in als ik 30 weken zwanger ben
Vanaf 17 weken was ik er ook van overtuigd dat ik het kleintje voelde schoppen (Sinds week 15). Daarna op elk moment van de dag, wanneer ik maar heel even ging zitten, voelde ik getrappel. Nu is het kindje een stuk rustiger en heeft het echt op gezette momenten een bewegelijk uurtje... Ik dacht ook 'dit gaat wat worden als het geboren is', maar ik word nog steeds niet verrot getrapt
Hahaha welnee, mijn oudste voelde ik met 13 weken, de 2e met 14,5 week, mijn 3e ook met 13 weken en deze weet ik niet, ben morgen 6 weken, dus ik schat over een week of 7/8. En ook bij mijn 2e had ik een voorliggende placenta, het zegt dus niets.
Hier ook een kleine druktemaker! Voelde ook al vroeg een soort luchtbelletjes ontploffen, wat later begon te lijken op een spiertje wat heel snel samentrok. Ben nu 31 weken en kleine vind het al weken leuk om mama te terroriseren. Vooral trampoline springen op mijn blaas en kietelen onder mijn navel vind ie een leuk spelletje, haha! Ik geniet er enorm van, behalve als ik niet kan slapen en kleine ligt te rommelen, hihi. Nog ruim 2 maanden, dan kan de kleine zich uit gaan leven buiten zijn veilige wereldje, ben zo benieuwd!!
Hier ook eerste kindje en ook placenta voor. Ik voelde mijn baby ook al vrij vroeg. En dat werd met de week sterker. Dus eigenlijk zeg het allemaal niks. Kleintje is nog steeds bewegelijk. Ook al heeft hij/zij weinig ruimte nu. Vooral als ik wil rusten, dan kan die er wat van. hihihi Heerlijk dat gevoel. Ik kan niet wachten om hem/haar te zien. hihi
Ik voelde hem ook al heel vroeg (ook eerste kindje en placenta voor) en tot op heden is ie heerlijk druk daarbinnen! Ben er beurs van
Ook ik voelde mijn mannetje al zo rond de 16 weken (de eerste). Nu met 31 weken is goed te voelen wanneer meneertje wakker is en wanneer hij slaapt! Hij ligt al een tijdje met zijn hoofdje in mijn bekken geduwd maar zijn billen, beentjes en voeten gaan werkelijk alle kanten op Heerlijk toch!
Bij mij hetzelfde. Placenta ligt voor maar voel hem al sinds 17+6 (of ja, een week daarvoor ook al maar toen twijfelde ik nog of het de baby was of m'n darmen, maar sinds 17+6 weet ik het zeker ). Met 18+4 voelde m'n partner hem ook al.
Placenta ligt hier ook voor, maar ik voelde haar zelfs al met 14 weken en met 16-17 weken voelde man haar ook al. Nu (29 weken) zie je de hele buik verplaatsen en overal schoppen.
Bij mijn begon het gevoel alsof mijn buik aan de binnenkant werd gekieteld, nu krijg ik af en toe een flinke trap tegen m'n kont aan, en soms "schiet" ik overeind als ik een flinke trap tegen mijn blaas aan krijg....auw! ( meneer ligt in volkomen stuit )
Hier precies hetzelfde! 1e beeb en placenta aan de voorkant. Vanaf 21 weken wist ik zeker dat het de kleine was. Achteraf gezien voelde ik haar ook al met 18 weken, zachte plopjes maar herkende het niet als zodanig. Nu schopt ze me elke dag verrot haha ik moet er steeds om lachen. Vind het heerlijk. Maagzuur tot en met of om de 5 min plassen maar maakt me niks uit. Mijn vriend heeft het vandaag voor de 1e x gevoeld maar wel zachtjes. Hele tijd schoppen, legt papa hand op mn buik..doodstil! Hand weg? Hoppa! Trappen maar stout kind hihi ♡