Dat geeft hoop! Heb je nu enige symptomen van zwangerschap zoals grotere borsten of meer aders op je borsten, misselijkheid, moeheid? Weet niet wanneer ik nog een keer wil testen. Als ik einde van de week nog niet ongie ben, ga ik maar naar de HA. Weet jij wel zeker dan dat je nu al 7 weken zwanger bent? Als je ei later was, dan ben je misschien ook korter zwanger. Veel plezier met ervan te genieten! OLga
* Olga:Ik heb verder nog niet veel symptonen, iets grootere borsten en donkere tepels, heel af en toe gevoelig en iets sneller moer, maar dat zou ook de herfstblues kunnen zijn! Ik weet dus nog niet zeker of ik 7 of 6 weken zwanger ben, do. 14 dec. mag ik naar de VK en krijg ik een verwijsbriefje voor'n echo, dan zullen we dus meer weten. Op dit moment maakt het me ook niet uit of ik 6 of 7 wk zwanger ben, ben allang blij dat ik zosnel zwanger ben! Succes met testen en anders gewoon lanngs de huisarts!
Proficiat! Ik had ook pas na 1,5 week een positieve test en ik dacht dat ik bij de eerste echo ruim 8 weken zou zijn (gerekend vanaf eerste dag laatste menstruatie), maar het bleek pas 5 weken +6 dagen te zijn. Ik had een hele late eisprong en daarmee heeft het er heel lang over gedaan om de baarmoeder te bereiken. Daarom steeds die negatieve testen. Dus het kan zijn dat je kindje misschien toch jonger is dat je nu zou denken. Maar goed, je bent zwanger! Toppie en geniet er van!
Hey meid alvast proficiat ik heb net hetzelfde als jij voor ik heb 2negatieve testen gehad en de bloedtest bij de dokter was ook negatief en nu ben ik gisteren terug een test gaan halen omdat ik mijn maandstonden nog altijd niet had en mijn test was positief ik kan het nog altijd niet geloven ik wil wel eerst het hartje horen voor dat ik het echt kan geloven want de mensen bij symptonen en dan bij mijn onderwerp die vinden dit heel vreemd maar nu zie ik net dat ik niet de enigste ben veel liefs Jana
Jeetje Janake, jij hebt ook lang in de zenuwen gezeten! Gefeliciteerd hoor, dat je toch lekker zwanger bent. Vandaag dag 53 voor mij en weer negatief getest. Maandag mag ik eindelijk naar de huisarts. Ben benieuwd.... groetjes Olga