ik voel dat t een jongetje word.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door priincess, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    heey dames.

toen ik nog paar weekjes zwanger was dachte ik dat het een meisje zou worden.. maar nu ben ik ietsjes verder en mn gevoel zegt ; je krijgt een jongetje.. ik denk ook dat ik een jonge krijg.. Echt heel raar gevoel.. in myn familie hebben iedereen meisjes.. Voor al myn moeder. Ze heeft 3 meisjes + ikk en een jongetje ( 4meisjes + 1jonge):p.. En myn zus heeft tweeling meisjes ze gaat byna bevallen.. we hebben in ons familie heel weinig jongens dan meisjes..

maar hadden jullie het gevoel ook Bijvoorbeeld jullie denken dat het een meisje word was het dan zo ? Of juist niet?

en trouwens ik had ook met me zus gepraat ze zei ook nog tegen my of ik zin had in zoete dinge .. maar ik zei heb zin in vette dingen.. Zoals ( Mc donalds - Pizza - Friet - Etc oooh heerlijk :p.. en ze had ook zin in vette dingen toen ze eerste keer zwanger was van een jongetje.. Ze denkt ook dat ik een jonge krijg... :D

2. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Mijn gevoel zat er drie keer op! Wanneer weet je iets?

3. Babystew

Babystew Niet meer actief

Komen er in de familie van je vriend veel mannen voor? Hij bepaalt namelijk het geslacht.
    Veel vette dingen eten deed ik trouwens toen ik zwanger was van mijn eerste.. een meisje. Dus dat zegt verder ook niet zoveel, zijn allemaal bakerpraatjes..
    Ben benieuwd of je gelijk hebt!

4. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ik had bij me eerste zwangerschap ook heel sterk t gevoel dat ik een jongen kreeg en dat was ook zo :)

Nu hb ik de ene keer t gevoel ja een jongen! En dan weer neee dit is een meisje dus ik weet t nu niet zo misschien komt t nog :)

5. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Eerste keer geen idee, was een meisje, 2e keer dacht ik een jongen, was een meisje. En nu denk ik een jongen en dat weten we misschien vrijdag.

6. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hoi hoi, leuk zeg dat je zwanger bent. ik zou je alleen niet te veel aan een jongen vast houden want je gevoel kan je echt bedriegen. Mijn dochter is nu bijna 1 jaar en ik wist ook zeker dat het een jongen werd. Alles wees erop, maar bij de 20 weken echo was duidelijk een meid te zien. Ik vind het helemaal geweldigst ik schrok ook omdat ik gewoon wist dat het een jongen Oud zijn haha
    Succes nog !
    Kuss

7. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland

als ik 20 weken ben .. Echt spannenddd hehehe

8. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Ik was er ook van overtuigd dat het een jongetje zou worden! Mijn gevoel was zo sterk.

Tijdens de 20-weken echo vroeg de gyn of we een gevoel hadden, dus ik overtuigd: ja een jongen :D

Na verder onderzoek zei hij. Ik zie niets uitsteken/hangen dus ik denk een meid. Na tussen de beentjes te kijken was het duidelijk een meisje. Schaamlipjes waren duidelijk te zien. De gyn zei nog tegen mij, sorry kan er echt geen jongen van maken :p

Maar het maakte me niet uit! Ben zo blij met ons meisje <3

Maar mijn gevoel zat er dus compleet naast ;)

9. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik was ervan overtuigd dat ik het ene geslacht zou krijgen, maar het bleek op de echo toch duidelijk het andere geslacht te zijn. Niet dat het me uitmaakt hoor, het was alleen even omschakelen. Vooral met namen bedenken en zo. Maar je gevoel kan je behoorlijk bedriegen.

10. Franky

Franky Lid

15 jan 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf het moment dat ik een positieve test in mijn handen had, zei ik al dat het een jongetje zou zijn. Waarom? Geen idee! Dat gevoel had ik gewoon. Op een gegeven moment had ik ook een droom dat het een jongetje was.... En nu hebben we het bewijs :) het is inderdaad een kereltje!!!!Ik heb ook vaker gehoord dat je gevoel er compleet naast kan zitten dus je moet je er niet teveel op vastpinnen hoor. Ik heb een collega die echt dacht dat haar 2de een meisje zou zijn. Toen bleek dat haar 2de ook een jongetje was, was ze hier helemaal kapot van.

Geniet er maar lekker van!

11. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hier weten we het niet, kleine was zo druk met 20 weken echo dat de echoscopiste al moeite had alle dingen te controleren! hihi.
    Toen hadden wij zoiets van:"als ie het zelf niet wil laten zien, laten we ons lekker verassen!". Maar goed, ook wij vragen ons dagelijks af wat het is! vaak hebben we het over een jongetje, maar ik denk ook vaak aan een meisje. Ik zou het echt niet weten. Wat wel apart is, is dat ik 2x heb gedroomd dat we een meisje kregen...
    We shall see, het maakt ons niet uit!

12. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    ik wist ook al vanaf het begin dat we een jongen zouden krijgen!! en vorige week bevestiging gekregen, het is echt een HIJ :D
    mijn moeder wist bij haar eerste zeker te weten dat het een meisje werd..... en mijn arme broer heeft de eerste tijd allemaal roze gebreide truitjes gedragen :D haha
    gelukkig heeft hij er niks aan overgehouden.

13. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik was er zo van overtuigd dat ik een jongen zou krijgen dat ik er geld op heb ingezet:p.

En het is toch echt een meisje.

Dus gevoel is niet altijd goed.

14. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik had sterk het gevoel dat het een meisje was. Ik vind mezelf ook echt een meisjesmama haha;) Met de 20 weken echo wisten we dat het ook echt een meisje was:)
    Een jongen had ik net zo leuk gevonden maar zou ik toch wel even aan hebben moeten wennen...

15. ACH

ACH Niet meer actief

Precies zelfde gevoel als jou!
    Vroeger zag ik mezelf ook echt als meisjes mama maar ben er van overtuigd dat het een jongetje is. Helemaal leuk!
    Volgende week weten we het dan ook eindelijk!

16. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    Haha zie het al helemaal voor me

17. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Bij mijn dochter had ik ook heel sterk het gevoel dat het een meisje was, ik had ook hele levendige dromen over een meisje en ik was dus heel blij toen dat bevestigd werd :)

Nu heb ik geen voorgevoel, niets, ik droom ook niet. Over 19 dagen weten we het :)

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    50% kans dat je gevoel klopt ;)

19. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Toen ik de zwangerschapstest in handen had zei mijn gevoel al dat het een meisje zou zijn. Toch heb ik me er niet teveel op vastgepind, je weet maar nooit. Het bleek wel een meisje te zijn.

Vriendin van me was echt superovertuigd dat het een meisje zou zijn. Totdat het dus echt een jongetje was. Ze is hier behoorlijk van over haar toeren geweest (dat is nu al lang en breed weer over). Dus probeer er wel rekening mee te houden dat het echt 50% kans is.

20. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    heb geen flauw idee

mensen die het weten denken een jongen (is meer hun gevoel)

heb net als vorige zw schap geen ene kwaal alleen nu snellere haargroei en " me nagels die sneller groeien" en veeel zweten

dat zijn de dingen die ik vorige keer niet had en dat was een meid.
    Dus heb geen idee .....................

Deel Deze Pagina