Zoals de titel al zegt hoeveel paar schoenen hebben jullie kids? En watvoor schoenen(foto's zijn altijd welkom )
Beide 2 paar. Zoon, gympen van All Stars en nette laarsjes. Dochter, Laarsjes van Devalop en eerste loopschoentjes van Shoesme. Wel hebben ze beide nog sneeuwlaarsjes, maar die reken ik niet onder schoenen eigenlijk.
Mijn zoon heeft 2 paar winterschoenen, 1 paar laarzen en 1 paar van Le coq sportif 1 paar snowboots. Voor de zomer koop ik altijd een paar slippers, hij had vorig jaar 3 paar sneakers (All Stars, Vans en non-merk). En dan nog een paar regenlaarzen. Valt wel mee dus, maar goed voor en jongen heb je ook niet veel nodig.
De oudste heeft 2 paar op dit moment, dochtertje 4 paar en de jongste nog geen, alleen slofjes. Altijd minimaal 2, maar meestal een paar of 3 per kindje. 1/2 paar goede schoenen, een paar sneakers en sowieso regenlaarsjes/sandaaltjes afhankelijk van het seizoen.
4 paar: 2 paar schoenen (1 dat nog nét past en 1 een maatje groter dat hij zelf in de solden gekozen heeft), 1 paar winterlaarzen en 1 paar regenlaarsjes. Verder heeft hij verschillende paren slofjes, ik denk wel 4 paar of zo.
3 paar...2 sneakers en 1 hoge sneaker....ivm brede voeten, hoge wreef en steunzolen past mijn dochter bijna geen gewone schoenen Maar die sneakers zijn ook gaaf
1 paar laarzen voor in de tuin en het bos 1 paar snowboots 1 paar dagelijkse schoenen 1 paar klompjes. ik wilde nette laarsjes voor de oudste kopen maar haar wreef is veel te hoog dus dit wilde niet, daarom nog steeds maar 1 paar gewone stappers
Mijn dochter kan sinds een kleine maand goed lopen dus hier hebben we nog maar 1 paar laarsjes met flexibele zolen. Ik had ook een paar slippers vooruit gekocht die ze nu helaas past maar nog niet aankan van de zomer koop ik dus nog een paar slippers en een paar ballerina's/sandaaltjes
Naast snowboots, regenlaarzen en spaanse sloffen, hebben beide kids 1 paar goede schoenen. Vind het zonde om voor dat half jaar dat ze er op lopen meerdere te kopen. Inmiddels hebben ze een schoenmaat (27 en 30) waarbij je zo 80 euro voor een paar (goede schoenen) kwijt bent. In de zomer krijgen ze allebei een paar schoenen en een paar Teva's of Birki's.
Onze zoon heeft: - Sneakers van Adidas (Heeft ie zelf uitgezocht, voor voetballen enz adidas Kinderen Snice 2 Schoenen | adidas Nederland ) - Allstars, leder ( http://www.hippest.nl/6719-11421-thickbox/converse-unisex-sneaker-star-player-zwart-schoenen-online-shop-bestellen.jpg ) - Allstars stof (http://cdn.webshopapp.com/i/z2l096/210x175x2/converse-converse-all-star-kids-ct-easy-slip-71766.jpg ) - "Normale" schoenen van Develab ( http://www.schuurman-schoenen.nl/images/products/296x296/29003/develab-stoere-jongens-met-klittenband.jpg ) - Paarse Vans - Witte sneakers van Mistral (Witte Mistral sneakers KIDS WINDOW MID - Witte Mistral sneakers KIDS WINDOW MID online kopen bij Omoda Schoenen ) - Bruine sneakers van Cruijff - Zaalvoetbalschoenen van Hummel En verder nog rode laarsjes van de Hema! Dochter: - Slofjes van Babypaws - Slofjes van Lief! - Slofjes van Aapies
1 paar regenlaarzen, 1 paar snowboots, 1 paar sloffen en 1 paar goede schoenen. komen in de zomer nog wel sandalen bij. Maar ik ben 95 euro voor een paar goede schoenen kwijt, en dan vind ik het wel goed. Zoveel geld geef ik voor mezelf ook niet uit.
Mijn dochter heeft 2 paar laarsjes 1 paar uggs 1 paar snowboots 1 paar lage schoenen 1 paar regenlaarsjes Zoonlief heeft 2 paar schoenen 1 paar leren uggs 1 paar snowboots 1 paar regenlaarsjes