Kan ik zwanger zijn?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Yasemin19, 26 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasemin19

Yasemin19 Niet meer actief

Hallo iedereen,
    Ik heb een vraagje..
    Op 2 Juli was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Ongeveer op 6 Juli was de laatste dag.
    Op 5 Juli ben ik begonnen met een nieuwe strip van de pil. In week 2 en 3 ben ik een pil vergeten en heb deze ook niet meer alsnog ingenomen.
    In de nacht van 10 op 11 Juli heb ik gemeenschap gehad.
    Ik moet er ook bij zeggen dat ik van 7 t/m 10 Juli in het ziekenhuis heb gelegen en ik daar pantaprazol, paracetamol, oxycontin, sertraline, naproxen en dexametason moest slikken.

Denken jullie dat er een kans is dat ik zwanger kan zijn? Ik heb verschillende symptomen zoals diarree, erg moe, hoofdpijn, 'zacht' tepels, darmpijn en heb bultjes in mijn gezicht gehad. Ook heb ik een erg opgezwollen buik.

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

De kans dat je zwanger bent geraakt is klein, maar wel aanwezig. De klachten die je hebt kunnen komen door een zwangerschap, maar ook als bijwerking van de medicijnen. Ik zou je adviseren nog even aan te kijken of je ongesteld wordt in de stopweek. Is dit niet het geval, dan zou ik je aanraden een zwangerschapstest te doen. Succes!

Groetjes Monique

3. Yasemin19

Yasemin19 Niet meer actief

Dankuwel voor uw reactie.
    Normaal zou ik ongeveer Maandag of Dinsdag mijn menstruatie moeten krijgen dus nog even afwachten..

Deel Deze Pagina