acupentuur... wie goeie ervaringen??

Discussie in 'Gezondheid' gestart door moon30, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    ik ga donderdag met mn eerste acupentuur behandeling starten omdat ik bijna niet meer slaap.

ik kom niet meer in slaap (denk aan wakker liggen tot rustig 4 uur) heb hier in principe al 10 jaar last van alleen dan met periode's. nu heb ik t echter al 4 maanden elke nacht en ik kan niet meer. ben totaal opgebrand. slapen is een ware hel voor mij geworden. zelfs overdag. ben er veel te veel mee bezig in me hoofd.

wie heeft er ook voor t een of ander acupentuur gedaan en bij wie hielp het? alle ervaring en info is welkom want ik weet t totaal niks vanaf...

alvast bedankt.

2. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    heeft er niemand acupunctuur ervaring??

3. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    :( jammer.
    had zo gehoopt op goeie verhalen. mag ook van anderen zijn hoor.. alles is welkom

4. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Weet dat mijn zus tijdens haar zwangerschap bij de acupuncturist is geweest vanwege misselijkheid en vanaf toen is ze de hele zwangerschap niet meer misselijk geweest..

Kan je er helaas niet meer over vertellen, weet alleen dit..
    Succes ermee, en baad het niet dan schaad het niet!

5. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    heb ervaring met accupunctuur en slapen, alleen behandelingen zijn niet tijdens mijn zwangerschap geweest.
    Er wordt vanuit gegaan van de energieen van je organen, zo was mijn lever op 3 uur 'snachts actief (dus ik wakker) en overdag rond 3 uur niet actief (giga dip dus), deze energie hoort andersom te zijn...
    Zo gaan ze het lichaam af, gericht op je klachten.
    Je voelt de naalden, maar vond het geen pijn doen. Soms ging mijn hand tintelen ofzo, schijnt dan dat de energiestroom weer op gang komt.

Is een mooi voorbeeld van; baadt het niet, schaadt het niet!!!
    Alleen het half uurtje rustig liggen zonder stimuli is al best lekker;)

Maar bij mij heeft het goed geholpen, de eerste nacht sliep ik al tot 5 uur ipv 3 uur. Hierdoor raakte ik minder gespannen omtrent slapen, waardoor ik nog beter ging slapen!

6. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    bedankt.
    ik ben nu 1x geweest vorige week donderdag. toen sliep ik de eerste nacht slecht, maar de 2 daarop volgende echt heeeeeeeeeeeeel goed. alleen nu de laatste 2 nachten weer slecht :(
    misschien moet je echt een paar x zijn geweest?? die 2 hele goeie nachten was voor mij al zo'n openbaring. ik was zo zielsgelukkig. kon gelijk de hele wereld weer aan.
    donderdag moet ik weer. ben erg benieuwd..

7. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb er wel goede ervaringen mee in combinatie met zwangerschapsmisselijkheid.

Veel succes met je behandeling en hopelijk slaat het goed aan!

8. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    dank je wel!!
    ben net voor de 2de keer geweest dus we zullen zien..
    mag niet overal geprikt worden nu natuurlijk dus t is ff anders.
    maar ik moet wel zeggen dat ik van een week van 7 nachten nu na de 1e x acupunctuur 3 hele goeie nachten heb gehad.
    noem t toeval of maybe is er toch iets wat werkt qua behandeling..

Deel Deze Pagina