Tips tegen verschrikkelijke oorpijn en keelpijn gevraagd

Discussion in 'Gezondheid' started by engeltje23, Feb 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Ik ben al de hele week ontzettend verkouden, kan al de hele week niet praten door de keelpijn en sinds vandaag heb ik er ook nog eens verschrikkelijke oorpijn bijgekregen.
    Ben dinsdag al naar de ha geweest en door het vele hoesten en spugen is mijn keel flink ontstoken en daar mocht ik noscapine voor gebruiken naast de paracetamol. Dit helpt echter voor geen meter helaas.
    Verder gorgel ik met zout water, gebruik ik zoutoplossing, stoom ik en drink ik veel kamillethee met honing.
    Keelsnoepjes zorgen er alleen maar voor dat er nog meer slijm komt waardoor ik nog meer moet spugen en dat maakt t er dus niet beter van. Iemand verder nog tips?

De oorpijn is sinds ik vanmiddag weer moest spugen echt ondraaglijk geworden. Heb de ha al gebeld en mag de Otalgan die ik hier van mijn zoontje nog had staan gebruiken, maar dit heeft amper effect. Morgen ga ik sowieso even langs de ha, maar als er iemand ondertussen nog wat tips heeft om de avond en nacht wat beter door te komen, dan echt heel graag!

2. Lottel

Lottel Fanatiek lid

Jan 3, 2010
    1,188
    116
    63
    brabant
    Waterijsjes tegen de keelpijn al geprobeerd?

Als t te onhoudbaar word zou ik wel nog even aan de bel trekken,evt bij de huisartsenpost vanavond. Beterschap!

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Thnx voor je reactie, maar ja dat heb ik ook al geprobeerd idd. Werkt op het moment zelf dat ik het ijsje eet wel, maar daarna gelijk niet meer. Lig er ook gewoon de hele nacht van wakker, zo irritant!

Ja als het echt te onhoudbaar wordt dan bel ik wel, maar ben niet zo'n fan van de hap hier, dus dat zou echt t allerlaatste redmiddel zijn. Baalde ook dat er vanmiddag geen plekje meer was, maar morgen ga ik direct naar het inloopspreekuur.

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Net bij de ha vandaan en heb een penicilline kuur gekregen. Zit een flinke ontsteking en trommelvlies staat echt op klappen... Niet gek dus dat t zo'n zeer doet.

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,254
    23,360
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Hoop dat je je snel beter voelt! Klinkt niet fijn!

Share This Page