Hallo, Ik begin hem nu toch wel een beetje te knijpen dus vandaar toch maar een vraagje Ik had dit mailtje al via pb gestuurd op 9 feb: 20-01-2009 ben ik bevallen van onze mooie dochter. Ik heb volle 9 maanden bv gegeven. Toen werd ik ook weer ongie. De eerste 2 maanden was het heel onregelmatig en heel weinig. In dec (eerste keer dat ongie na 27 dgn kwam) hebben we een ongelukje gehad met het condoom en heb ik dus een map gehad. Daarna had ik gewoon weer een cyclus van 27 dagen. Ik ben 25 januari nog ongie geweest (3 dagen). Ook heb ik vorige week mijn eisprong gevoeld. Die avond hebben we ook gevreeen (wel veilig). Nu had ik zondag een heel klein beetje roze afscheiding (dag 16 van cylcus) Gister leek het alsof ik ongie zou worden. Redelijk wat bruine afscheiding. Nu vandaag is er niks meer aan de hand Hoe kan dit? Kan mijn cylcus nog zo ontregelt zijn van de zwangerschap? Of van de map? Ik had gisteren ongie moeten worden (normaal ook al 1 of 2 dagen ervoor wat bruinverlies wat nu dus ook niet het geval is) maar ben het niet geworden. Nu schiet ik toch wel lichtelijk in de stress omdat wij wel veilig hebben gevreen, maar niet bij het voorspel Hoe groot is de kans dat je zwanger raakt van voorvocht? Groetjes Chantal
Hoi Chantal, ben je ondertussen al ongesteld geworden? Zwanger van voorvocht kan wel degelijk inderdaad, maar de kans is klein. Het bloedverlies dat je had kan zomaar gebeuren, maar ik kan me voorstellen dat het ook nog een nasleepje is van de map, want die doet natuurlijk ook niet niks in je lichaam. Ik verwacht niet dat je zwanger bent, maar ik kan natuurlijk niets uitsluiten. Toch maar even een test doen als je nog niet ongesteld bent, dan weet je een hoop meer. Groetjes Brigitte
Hoi Brigitte, Bedankt voor je antwoord. Zondagavond had ik licht bruinverlies. Dat heb ik nu nog steeds minimaal. Ik verwacht/hoop dat het morgen toch doorzet. Verder heb ik alleen sinds zondagmorgen ook pijnlijke borsten. Dat kan natuurlijk ook van de ongie komen (had ik eerder nooit last van) dus daar ga ik dan maar vanuit.