Ik heb af en toe veel last van een brandend gevoel in mijn vagina. Het is geen soa, vaginale schimmelinfectie of een blaasontsteking, dit is allemaal bij de dokter gecontroleerd. Alleen nu vraag ik me toch wel af waarom ik af en toe zo brand gevoel heb. Soms ook bij plassen em dan houdt het aan. Kan soms wel janken van de pijn. Doktersassistent vertikt het om mijn dokter in te schakelen - klacht ingediend. Verloskundige stuurt me naar de dokter, maar rond de tijd dat ik bij haar kom heb ik nergens last van hoe stom dat ook is.. Het voelt gewoon als een blaasontsteking iets, alsof je kokend heet water over je heen krijgt.. Weet niet precies hoe ik het moet omschrijven. Maar de doktersassistent vind dat ik me aanstel. Dus vraag hier maar of iemand de klacht herkend en weer wat het is.. Zo blijf ik daar ook weer gerust over.
Moet je vaak plassen? Ik heb het als ik heel veel moet plassen en dus vaak mijn vagina met wc papier af moet vegen, ook al heb ik zacht papier, op een gegeven moment gaat het me irriteren en slaat het een beetje naar binnen. Wat dan helpt is vaak met een washandje deppen.
Laatste tijd vaker maar het is juist dat het soms komt als ik niet vaak moet of niet op tijd ga. Vanaf dan brand het. Maar kan idd zijn dat dat het is, alleen deppen met een washandje werkt ook niet echt. De pijn blijft.
Je vagina is beter doorbloed en alles is gevoeliger Ik heb er ook last van enige wat een beetje helpt is met lauwe douche afspoelen Op die manier kalmeren
Hmmm. Raar dat de assistente je niet doorstuurt, blaasontsteking is niet zo raar bij een zwangerschap..... (en bij deze symptomen helemaal niet) Ik zou toch een beetje aandringen (en ook cranberry sap gaan drinken) Maar toch wel raar.... Je kan ook een afspraak maken en als ze vragen waarom; dat vertel ik liever aan de dokter zelf....
Blaasontsteking is het niet is al meerdere malen onderzocht en nog kweekjes opgestuurd. Ik heb er nu nog heel af en toe last van als ik niet op tijd plas of met te veel inspanning.
Ik heb ook last gehad van een branderig gevoel en ook jeuk aan het begin van de vagina. Denk dat het ook van toilet papier komt icm zwangerschap e.d. Inmiddels 2 weken verder heb ik nergens meer last van... Hoop dat het bij jou ook vanzelf weer overgaat en anders echt aandringen op afspraak bij de huisarts. (Toeval wil wel dat ik het dus ook rond 24 weken had)
Ow oke, mogelijk is het dan je bekkenbodem. Goed ontspannen tijdens het plassen (is soms een kunst ) en eventueel een afspraak maken mert een bekkenfysio, zij kan je dit perfect uitleggen. Succes
omg wat ben ik blij dat ik dit lees. ik weet precies wat je bedoelt en meemaakt en dat ik niet de enige ben. ik had het ook. en kon ook janken van de pijn. gewoon niet normaal. 4x urine ingeleverd en 4x op kweek maar steeds kwam het er schoon uit. het heeft een periode van mijn zwangerschap verpest en zelfs mijn vakantie. het grappige is dat ik dit had toen ik ook rond de 25 weken zwanger was. ik ben nu 35 weken zwanger en heb het gelukkig niet meer. hooguit 1x in de maand. ik werd ook niet geholpen. en werd maar gezegd dat het bij de zwangerschap hoorde. al zei de huisarts dat als het weer komt hij me zou doorsturen naar de ziekenhuis en gelukkig sindsdien geen last meer van. wat mij erg hielp is veel water drinken en enkel gaan plassen als ik echt nodig had. en voor de rest was het doorbijten.