Hallo, Ik ben Stephanie en ik ben heel bang om het kleintje nu al kwijt te raken. De afgelopen 2 a 3 weken heb ik ongesteldheids krampen gehad en steken in mijn liezen soms liepen ze zelfs door me boven been heen als ik ging zitten. Ik merk nu op Dat ik snel moe ben Soms heel even misselijk ben sochtends Nog steeds maar bijna nu niet meer ongesteldheids krampen of een steek in me lies. Opgeblazen gevoel Sneller geïrriteerd Beetje mijn eetlust kwijt maar ik at al niet veel en probeer dat nu wel goed te doe! En veel te drinken. Verder ben ik heel bang om gemeenschap te hebben. Omdat hij vrij "groot" is komt hij al snel tegen mijn baarmoeder aan. Kan dat kwaat?
Hoi Stephanie, ik kan uit je vraag even niet opmaken hoe ver je zwanger bent. Het kan op zich geen kwaad om gemeenschap te hebben, als het voor jullie allebei maar fijn aanvoelt. Mocht je er(buik)pijn van krijgen of misschien wat bloedverlies, dan zou ik het even laten en weer proberen als je je wat beter voelt. Verder kunen de klachten die je beschrijft heel goed bij een goede zwangerschap horen, dus het hoeft helmaal niets geks te zijn. Lastig is dat je dat niet ziet van buiten. Ik vermoedt dat je echt nog pril zwanger bent. Dan is het helaas echt afwachten tot de volgende echo. Zolang je geen erge buikkrampen krijgt of bloedverlies als een menstruatie is de kan dat het goed zit echt het grootste, dus probeer jezelf niet gek te maken. Groetjes Brigitte