heey allemaal, ik ben net een beetje geschrokken,want me man had opeens een hele erge hoestbui en toen kwam er een bloederig iets eruit en er zat iets zwarts in en dat was hard wat kan dit zijn? want ik maak me nu wel zorgen om hem
Klinkt niet echt lekker... ik zou even de huisartsenpost bellen. Dan ben je in ieder geval gerustgesteld. Succes! Josien
ja ik heb net even wat gegoogeld,het kan idd van alles zijn...ik denk dat ik morgen hem maar even langs de HA stuur.
Is hij ook verkouden ofzo? Als ik erg verkouden ben of last heb van m'n allergie heb ik dat ook wel eens... Hopelijk is het bij je man ook niet iets ernstigs... Ben wel benieuwd wat de huisarts zei...
me man heeft gebelt vanmiddag,hij kan morgen middag langskomen,dan weten we meer. bedankt voor de reacties!ik laat nog wel weten hoe het is gegaan groetjes!
Mss een stomme vraag, maar heeft je man mss toevallig een bloedneus gehad? Ik had nl vroeger veel last van bloedneus... en de dag nadien of enkele dagen later kwam er dan ook altijd een klont bloed uit mijn mond! Echt vies... Hopelijk is het n iet te erg met je man.. xxx jelly
heey jelly,nee mijn man heeft geen bloedneus gehad,maar ik ken dat idd ja, ik had vroeger ook last van bloedneuzen en had dat ook weleens. bij mijn man was het meer dat er tijdens het hoesten een slijmerig iets kwam met bloed en een zwart klontje erin naar buiten kwam.
we waren langs de HA geweest,even naar de longen geluisterd ect en toen vertelt hoe het eruit zag,en me man moet het gewoon in de gaten houden,ze denkt dat het niks ernstigs is,want hij heeft er verder geen last van,met hoesten enzo. ik hoop dat het niet terug komt. bedankt in ieder geval voor de reacties! groetjes!
hey toevallig mijn mannetje had het donderdag en vrijdag ochtend een hele brok in zijn keel en daarna kwam het eruit een brok slijm met bloed hij verkouden en niet lekker dus ik denk dat het daar aan licht grtjess