ik heb gehoord op de radio dat ze ze heeft laten verhongeren en niet direct om het leven heeft gebracht en ze gaan in hoger beroep want ze vinden de straf te hoog te hoog?? te laag zal ik zeggen 9 levens heeft beroofd en dan doodslag werd er gezegt ik vind dit pure moord sorry maar ik wordt hier poepie link door
Ik hoorde dat dit monster nog 4 kinderen had (die ze dus blijkbaar wel heeft laten leven). Snap dr geen donder van met haar. Waarom mochten deze 4 dan wel leven en de andere 9 niet? Echt kan er met mn koppie niet bij hoor bij dit soort mensen...misschien maar goed ook! En idd VEEL ste laag die straf
ik heb hier ook geen woorden voor, dit doe je toch niet als moeder, ik begrijp ook niet dat de straf hiervoor zo laag is, je hoeft in nederland niet ongwenst zwanger te raken, en anders zijn er toch mogelijk heden om het weg te laten halen, ik begrijp dat mens echt niet ze moet wel heel erg ziek in haar hoofd zijn om zoiets je kindjes aan te doen, en dan snap ik ook niet dat er nooit iemand geweten heeft van die zwangerschappen het kan er bij mij niet in, ik word er echt enorm kwaad over als ik er over nadenk waar moet het toch allemaal heen in nederland? angela