Vijftig tinten (trilogie)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlinder123, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Ik zat me idd ook te ergeren aan haar godin en onderbewuste, maar verder heb ik ze wel alledrie in 1 adem uitgelezen. Lekker gedachteloos met een kop thee en chocola :).

2. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Ik heb hem gekregen van mijn moeder voor mijn verjaardag. (wat ik daar nou van moet vinden weet ik niet helemaal... zeker niet na de opmerking "zo goed boek! Echt iets voor jou!";))
    Ben nu ergens in hoofdstuk 10 maar ik vind het zooooooo langdradig en voorspelbaar. Ben ik een stukje aan het lezen en dan denk ik om de twee minuten "als je hem zo'n hork vind, kap het dan af... O, je duikt er weer mee het bed in. o, en nu is 'ie zoals gewoonlijk weer zo afstandelijk.."
    Tsja, ik weet het niet helemaal... zo'n ge-wel-dig boek vind ik het nou ook weer niet..

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Van mij hadden ze gewoon alle stukjes in de rode kamer uit de drie boeken achter elkaar mogen zetten. :D

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Heerlijke boeken, alle delen in 1 week uitgelezen :D

5. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Vond er niets aan, heb deel 1 en 2 nog uit kunnen lezen maar ben bij deel 3 gestopt. Heel voorspelbaar en erg hetzelfde.

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik vind ze ook geweldig;) smaken verschillen;p

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    ik ben al weken in deel 1 bezig. Ondertussen al meerdere boeken wel in 1x uitgelezen. Ik heb ook erg veel moeite om erdoorheen te komen en sla nu net als sommige anderen de seks scenes maar over. Ja haar onderbewuste ligt achter de bank en haar innerlijke godin is aan het flikflakken.

8. MissSol

MissSol Bekend lid

20 dec 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Ik heb ze alle 3 gelezen en baalde enorm dat ik ze uit had! Vond heerlijk om te lezen, zelfs mijn vriend was er verslaafd aan hihi! We maken nog vaak grapjes samen over passages uit het boek! Van mij mogen er nog wel wat delen volgen...

9. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Echt een mooi, bijzonder verhaal vond ik het niet. Ik vond haar ook irritant, met haar rollende ogen, lipje en innerlijke godin. Soms wilde ik haar wel schoppen: stand up for yourself sissy!
    Toch las ik het makkelijk weg, bleef het boek me aantrekken en heb ik ze alledrie in korte tijd uitgelezen. Maar een verfilming? Asjeblieft niet zeg.

Deel Deze Pagina