Wij willen de vijver dicht maken maar we hebben er ook vissen in zitten (goudwindes, zilverwindes, shibunkins, sarassa's en een zonnebaars). Wat doen we hiermee? We kunnen het niet over ons hart verkrijgen om ze dood te maken ofzo.. en we hebben al bij het tuincentrum gevraagd of zij ze niet willen hebben maar dat doen ze niet ivm bang voor ziektes.. wat nu?
Heb je misschien kennissen die een vijver hebben? En anders misschien via marktplaats of een briefje in de winkel ophangen Over hoeveel tijd moet de vijver dicht?
Nou ja, in elk geval voordat onze Can kan lopen dus binnen nu en een jaartje ongeveer dus ik heb nog wel even.. Misschien inderdaad maar eens op marktplaats een berichtje zetten.. en dat briefje bij de supermarkt is ook niet zo'n gek idee nee..
Lekker opbakken op de bbq ... Just Joking .... Hoeveel vissen zijn het? en waar woon je? mijn ouders hebben een hele grote vijver in de tuin miss dat hun ze willen overnemen. Mijn ouders wonen in rotterdam...
er zijn op marktplaats vast heel veel visliefhebbers! desnoods geefje ze gratis weg. er zijn vast wel mensen die hun vijver willen opfleuren.
Gewoon op marktplaats zetten gratis, hebben wij ook gedaan, waren we zo kwijt. Heb geloof ik wel 10 mails gehad
Jeetje haha.. wat een interesse! Daar ben ik erg blij om! Ik woon in Almere, kom maar vissen hoor! Op is op
Bedankt voor je berichtje. Komen ze graag halen maar is wel 2 uur rijden, dus wil wel graag zeker weten dat we niet voor niets komen