Hallo, Ik had even een vraagje mbt de stolsels die je na een miskraam verliest. Mijn cb gaf 2-3 weken aan op mijn nod. Daarna zette de miskraam in na 5 dagen. Ik heb 1 dag krampen gehad en daarna vooral bruin bloed verloren. Ik kan makkelijk met 1 maandverbandje per dag, ik verlies weinig. Nu ben ik 3 dagen verder en nog steeds niet echt ongesteld, het is nog steeds bruinig. Nu had ik vandaag 1x bij het afvegen wat donkerder bloed met 2 kleine slijmpropjes. Maar minimaal. Is dit het vruchtje al geweest? Ik verlies niet echt veel bloed of zo, mijn normale menstruatie is heftiger. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Bedankt! Groetjes
Hoi Meliskaatje, het klinkt er inderdaad wel naar dat de kans bestaat dat het niet goed is, maar je weet het niet zeker. Op zich mag je bij zo'n vroege miskraam inderdaad verwachten dat je minder stolsels en 'prut' verliest dan wanneer je bv 8 weken zwanger bent. Echter verwacht je wel bloedverlies als een flinke menstruatie. Het zou dus goed kunnen dat dat nog komt. Het is verstandig om toch wel even een vk te bellen voor overleg en eventueel een (vitaliteits)echo in te plannen voor over 2 weken. Om te zien of het echt een complete miskraam is geweest, en omdat het tot nu toe niet klinkt als een echte doorgezette miskraam en je wilt niet stiekem een zwangerschap missen uiteraard. Je kunt ook over 2 weken eens testen of je nog positief test of al negatief. Helaas dus even afwachten verder. Groetjes Brigitte