Breda stond vorige week ook al helemaal leeg. Toen zei ik nog tegen manlief: zal wel failliet zijn. Ik vond de kleertjes heel leuk, maar veel te duur. Er was regelmatig een 50% korting stunt en dan had ik een hoop leuke kleertjes voor een mooie prijs. Balen dat je nog iets in bestelling hebt staan. Wij hebben het ook eens gehad met een babywinkel en dat geld hebben we nooit meer terug gezien. In de faillesement uitverkoop heb ik dat geld wel terug verdient, maar goed. Blijft zuur.
Jee das best rot zeg... Maar denk inderdaad ook niet dat je je geld terug zal krijgen. Ik hoop dat je dan in dat andere filiaal wat mag uitzoeken. Persoonlijk vind ik Villa Happ veel te duur en vind het eigenlijk helemaal niet zulke leuke kleren. Vind ik de H&M veel leuker...
hier in Sittard heeft het filiaal een doorstart gemaakt onder een andere naam, hebben wel gewoon de normale VH collectie....
Klopt die is een maand of wat geleden verhuist, zit nu daar zegmaar achter de V&D ! Maar zit ook dicht, spullen hangen er nog in en er zitten papieren op de ruiten met tot nader bericht gesloten oid.
nou ik heb gebeld ! en doordat oud-beijerland een franchise bedrijf is, is die nog open de echte villa happ winkels zijn dicht ! goed nieuws want ik mag wat bij hun wat komen uitzoeken ! echt fijn ! ook de mensen met kadobonnen konden bij haar terecht omdat ze nog onder de naam villa happ zijn eind augustus gingen ook hun dat veranderen maar ben echt super tevree er over
Zo jammer! De internetwinkel was ook al een tijdje dicht Maar als je zag hoeveel korting er op de webwinkel werd gegeven, dan is het niet zo gek dat ze failliet zijn. Wel balen van je poen, en van dat jurkje!!
Ahh oke, bedankt, ik wist al niet waar die naartoe was gegaan, maar dan hoef ik sowieso niet meer te gaan zoeken .
Aha, oke, nouja mochten ze toch nog verder gaan, ze zitten als je de Prenatal enzo voorbij loopt het eerste straatje links op de hoek zit iets van een fototoestellenzaak ofzo, dan een stukje lopen, zie je de achteruitgang van de v&d, dan nog een stukje verder en dan zitten ze rechts ! Achter het vergulde harnas ofzo heet het daar geloof ik dat ik dacht. Maar vooruit, we hoeven er niet meer heen idd .
Hier is ie ook nog open, maar al bijna leeg. De winkeleigenaar blijft er zitten met andere merken vertelde ze toen ik er van de week was.
o daarom was die winkel in purmerend dicht. Geen idee of de winkel in zaandam nog open is, die zat er net een paar maanden. Ik kon het ook nooit vinden bij Villa Happ, kocht wel eens basis shirtjes daar als er 70% korting was maar ik vond altijd dat ze zo weinig keus hadden en ook nog hardstikke duur voor wat je krijgt...
Haha. Een paar weken terug zat ik eens in een topic te lezen waarin verschillende vrouwen het hadden over de extreem hoge kortingen en dat ze hiermee vast binnen mum van tijd failliet zouden gaan (want hier kun je onmogelijk winst op maken en het gaat vast slecht met ze). Hebben ze dus gelijk gekregen
Goh wat jammer zeg.Ik heb eerder daar weleens hele leuke dingen gekocht voor onze zoon.Laatste jaar kwam ik ook weleens binnen maar toen vond ik der weinig aan.Kijk als je goed en mooi spul verkoopt dan gaat het nog wel,maar laatste tijden lag er echt ouderwets spul(naar mijn mening)Balen voor diegenen die daar nog wat hebben besteld.