Ik zit met mijn man een serie te kijken en heb gezegd dat ik het onrealistisch vind. Er zaten in de aflevering een hoop sexy scènes in... En al die vrouwen droegen matchende setjes ondergoed. Zelf doe ik dat dus alleen voor bijzondere gelegenheden of als ik mijn man in de stemming wil krijgen. Maar hier in huis is het meer de uitzondering dan de regel... Mijn bh's zijn vrij prijzig (cupmaat 75F/G), een bijpassend broekje is al snel 30 euro of meer. Vind het een beetje zonde van mn geld Hoe zit dat bij jullie?
Bovenkant (BH) is mooi en altijd zwart. Onderbroek is groot, zwart, moet lekker over de buik vallen én corrigerend zijn. No shame
Ik heb het niet matchend als in geheel hetzelfde, maar ik draag wel een zwarte onderbroek als ik een zwarte bh draag of blauw bij blauw. Bij de meeste bh's heb ik wel een passende onderbroek, maar ik draag bh's meestal 2 of 3 dagen en onderbroeken 1. Ik heb niet meerdere dezelfde onderbroeken bij 1 bh.
Ik draag altijd setjes. Koop bij elke bh 2 of 3 strings/onderbroeken, tegenwoordig Brazilians omdat ik de bh’s niet na 1x dragen al was. Heb dat van huis uit meegekregen. Mijn moeder riep altijd je zal maar een ongeluk krijgen en ze knippen je kleding open en dan past je ondergoed niet bij elkaar. Bij dochter trek ik ook altijd matchende setjes aan.
Ik kan alleen tegen katoenen onderbroeken. En ze moeten een beetje hoog model zijn anders zakken ze af. Icm hele specifieke bh wensen is het onmogelijk bijpassende broekjes ooit te vinden. Ik heb dat opgegeven.
Precies hetzelfde! Altijd matching want ook mijn moeder zij dat je zo in het ziekenhuis terecht kan komen. Is ook een keer gebeurd trouwens. Had een hele knappe arts en een supermooi setje aan Dus idd 2 a 3 broekjes per bh.
Ik ook bijna altijd matchend, koop ook altijd meerdere strings/brazillians bij een bh. Maar ik heb dan ook geen moeilijke maat dus slaag prima bij de Hunkemoller enzo.
Ik snap nog dat je het belangrijk vindt dat je ondergoed heel is, maar als ik in het ziekenhuis kom heb ik echt andere zorgen dan matchend ondergoed. Denk je echt dat een ambulance broeder dan eerst gaat kijken of je ondergoed wel matcht en anders nemen ze je niet serieus of zo?
Ik heb toevallig afgelopen week nieuwe bh's gekocht en daar heb ik wel matchende onderbroeken bij. Maar het hoeft voor mij niet per se matchend te zijn.
Whahaha matchende setjes niet realistisch?? Waarom zou dat niet realistisch zijn? Het leven is te kort om je zelf niet in mooi lingerie te hullen!! Tegenwoordig heb ik altijd matchende setjes aan. Vroeger heel lang niet gehad. Ik heb mezelf op lingeriegebied echt een hele poos ‘verwaarloosd’. Ik kocht toen zelden leuke setjes en droeg meestal van die ‘typische seksloze praktische en vooral heel degelijke’ onderbroeken. Dat is vooral in die jarenlange IVF tijd geweest. Sinds een paar jaar heb ik lingerie weer uitgevonden. M’n ondergoed lade ligt vol met kant. Heb momenteel denk ik ongeveer 10 bh’s met broekjes. Ik koop bij elke bh 2 of 3 slipjes. Maaaar ik heb ook een aantal broekjes die officieel niet bij mijn setjes horen, maar dat weet alleen ik. Een toevallige toeschouwer roflmao:in het geval van een ambulancemedewerker die mijn kleren moet openknippen) zal het niet door hebben want het meeste in m’n lade is zwart.
Nee, ik heb geen matchend ondergoed. Ik wil een goedzittende onderbroek. Hoog, zonder naad etc. De broekjes die ik bij de bh zie zijn meestal kanten niemandalletjes. Die draag ik echt nooit. Zit niet lekker. Dus dan maar niet matchend. Mijn moeder riep altijd dat je moest zorgen voor heel ondergoed, want stel dat je in het ziekenhuis terecht komt. Mijn kinderen hebben ook nooit matchend ondergoed gehad. Ja bij de oudste mee begonnen, maar vond dat veel te ingewikkeld. Dus heel snel overgestapt op simpele witte hemden en een leuke onderbroek.
Het is maar net wat je belangrijk vind en waar je je geld aan uit wil/kan geven. Hier geen matchende setjes. De bh’s zijn al duur genoeg en dan nog 3 onderbroeken er bij. Nee dat vind ik zonde van het geld.
en een hoog comfortabel gehalte hebben! Vroeger had ik altijd setjes aan, met strings, maar sinds ik die grote zeeman-onderbroeken ontdekt heb, is er geen string meer uit mijn laatje gekomen…. Waarom ik die ook ooit gedragen heb is me een raadsel
Dat zegt mijn moeder nog steeds, maar het interesseert me geen zier wat de dokters in de ambulance van mij denken
Nooit, ik draag meestal hipsters trouwens. En verder boeit het me totaal niet. En als ik in het ziekenhuis kom al helemaal niet.
hahaha hier precies hetzelfde! Vroeger altijd matchend, en dus inderdaad meerdere (dure!) onderbroeken bij 1 bh. Nu mag ik mezelf wel weer iets meer gaan verwennen op lingerie gebied, maar ik wil er eerst wat kilo’s af hebben
Nou al mijn bh’s zijn zwart en dan een witte en een huidkleurige voor bepaalde kleding. Dat is mijn dagelijks ondergoed en daar draag ik hipsters bij in allerlei kleuren en dan heb ik nog wat sexy setjes voor gelegenheden.
Ik heb ze van de Wibra. Ik vind het wel heel fijn, voor mijn eigen gevoel, dat het qua kleur matcht. Dus geen rode bh met een zwarte onderbroek, maar wel weer een rood-zwarte bh met een zwarte onderbroek. En niet voor een ander; voor mezelf. Mooi/goed ondergoed kan me heel sexy laten voelen! En het moet heel zijn. Bij m’n kinderen ook. Oud ondergoed vind ik ietwat armoedig.