Het is allemaal niet mijn smaak, maar dat hoeft ook niet . Ik vind Micha het mooiste, Kai ook nog wel leuk. Bij Ravi denk ik aan Tim Immers in ONM (sorry, dat is mijn tijd ). Thibo heb ik helemaal niets mee.
Leuke namen! Ik kan niet kiezen tussen mischa en kai. Ik kies toch voor mischa. Ravi heb ik niet veel mee. Thibo vind ik ook leuk.
Spreek je Micha uit als Mi-ga? Of Mi-sja? Wij hebben een Mi-ga in de vriendengroep, ken de naam en vind het een aparte maar goede naam. Sterk! Mischa vind ik minder. Kai, altijd mooi!
Ravi vind ik te Indiaas voor een blank kind. Voor een mixkindje vind ik hem wel leuk. Mischa vind ik vrij vrouwelijk. Kai vind ik best leuk. Thibo vind ik super! Wel geschreven als Thibault.
Ik vind ze allemaal wel wat hebben Ravi en Mi(s)cha vind ik mooi, Thibo ook als het geschreven is als Thibault. Ik heb persoonlijk niks met Kai, maar ik vind er ook niks mis mee.
Bedankt voor alle reacties! Micha zouden wij uitspreken als Misja. Thibault kan ook, maar vriend heeft voorkeur voor de verhollandste versie Nog geen echte winnaar maar al heel leuk om jullie reacties te lezen. En we hebben nog wel even gelukkig..
Micha vind ik het mooist. Ravi is ook wel leuk maar dan voor een kind, niet voor een volwassen man. Kai en Thibo vind ik niet mooi.
Thibo! Maar Tibo vind ik mooier geschreven. Ravi vind ik ook wel leuk, al vind ik Revi iets mooier (minder dat dier erin ) Kai vind ik wat hard, meer iets voor een hond(je). Micha vind ik veel leuker voor een meisje.