Tom vind ik erg leuk, al zou ik zelf die onnodige h weglaten. Vince vind ik sowieso al niet mooi, maar ook nog eens een ontzettende modenaam.
Allebei helemaal mijn smaak. Mooi namen. Ik zou voor Thom gaan omdat Vince een beetje richting de ordinaire hoek gaat voor mijn gevoel. Maar blijft een topnaam, veel leuker an Finn.
Vince komt een beetje mn neus uit maar kan ook door dit forum komen, hier komt de naam veel voor heb ik het idee. Voor mn gevoel een hype naam. Thom is tijdloos, prima naam.
Thom ! Dat klinkt in zowel nederlands als engels als een normale voorkomende naam zeg maar ! Vince klinkt meteen helemaal zo engelstalig.. Onze zoon heet ook thom , en heb er nog geen moment spijt van gehad ! Ikzelf vind de H juist wel erg leuk ertussen omdat het niet zo standaard is ! Maar iedereen zo zijn eigen mening natuurlijk! Suc6 met kiezen
Beide prima namen, maar ik vind wel dat je allebei de namen veel hoort. Thom/tom/thomas vind ik dan wat tijdlozer. Vince (afkorting van Vincent hier in de fam) vind ik wat meer zo'n naam van nu, die je over 5 jaar niet meer hoort. (Net als Lune, Jula, Liv, dex, jax etc)