Leuk ding hoor...zo'n Angelsound...:(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 1 en 1 is drie, 28 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1 en 1 is drie

1 en 1 is drie Actief lid

26 mei 2008
    112
    0
    0
    Roosendaal
    Pffff...erg frustrerend...
    Heb laatst een Angelsound aangeschaft, was zo benieuwd naar t hartje!
    Inmiddels een aantal keertjes geluisterd, en kon het vrij snel vinden elke keer! Maar...de laatste 2 keren heb ik me suf lopen zoeken naar onze kleine uk, maar hoor helemaal niets meer! Alleen mijn eigen hartslag. Ben zo teleurgesteld en eigenlijk ook een beetje bang. Dat zijn dus de nadelen van zo'n Angelsound denk ik. Als je niets hoort, maak je je wel snel zorgen! Over 6 weken hebben we pas weer een echo, ik hoop zooooooo dat alles goed gaat..... :cry:

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Je baarmoeder is heel groot en je kindje kan alle kanten op.
    Ik heb t ook niet iedere dag gehoord, heb ook dagen gehad dat ik niets hoorde.
    Vorige week was die heel duidelijk, had m gelijk te pakken.
    Ligt je placetna voor? dan kan het ook even duren.

3. Dania

Dania Actief lid

21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja dat is wel minder misschien kan je het een volgende keer weer proberen. Als je geluk hebt kan je over ongeveer 4 weekjes al plopjes en schopjes voelen. Rond 18 weken als het niet later is bij jou.

4. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Ook bij mij is het echt heel erg zoeken. Hoor het ook nog maar van rond de 13 weken. Bij mij is de rede dat mijn baarmoeder nog naar achter ligt gekanteld, misschien is dit bij jouw ook zo? Als je dan heel laag luisterd en het wat schuin houd krijg je het wel te pakken maar inderdaad echt zoeken.

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Zoals de andere ook al zeiden je kindje heeft nu nog alle ruimte. Ik heb ook een AS en in het begin had ik hem altijd gelijk en zat op de zelfde plek nu wisselte het soms maar hoor het tot nu toe nog wel snel.
    Wat je zou kunnen proberen is om te luisteren met een volle blaas, hierdoor komt je baarmoeder nog wat hoger te liggen waardoor het misschien makkelijk gaat.
    En genoeg olie/lotion gebruiken he werkt ook beter!
    Enne als je je zorgen maakt kun je toch de verloskundige bellen en vragen of je daar even naar het hartje mag luisteren?

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Als je de angelsound op 1 plek houd en alleen maar luisterd dan hoor je je uk zwemmen. De kleine gaat nu de angelsound ontwijken dat heb ik nu ook. Ik blijf dan op 1 plek rusten en luister alleen maar net zoals de vk dat doet. Onze uk hoor ik dan voorbij zwemmen en schoppen. Het hartje hoor ik heel slecht nu omdat onze uk er voor wegzwemt

7. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Dat is ook de reden waarom ik dat stomme ding na mijn eerste heb weg gedaan. Ik werd er echt zenuwachtig van. Ik zou me niet druk maken als ik jou was. Soms moet de VK (met veel betere apparatuur) nog haar best doen om het hartje te vinden, dus is het ook wel logisch als het met de Angelsound wel eens niet lukt.

8. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

bij mij duurt het nu ook lang voor ik de hartslag gevonden heb en na 10 sec is het dan weer weg dan is het inenns op een andere plek is wel grappig maar soms ook wel schrikken hihi

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja dat is je eigen risico er word ook duidelijk gezegd dat je het hartje soms niet kan vinden en dat dat sommige bang maakt het moet meer voor de fun zijn zie deze website.

bovendien heb je kindje toch veel ruimte dus en sommige kindjes bewegen gewoon erg veel.

10. marr

marr Actief lid

19 mrt 2008
    184
    0
    0
    hier nog een met een AS, heb hem met 11weken aangeschaft, meteen hartje gevonden, soms wat langer zoeken, maar hoor hem altijd wel, tot een paar dagen geleden! ben maar aan t zoeken en zoeken.....vind t meteen niet zo leuk meer zo'n ding!

11. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dit is dus de reden dat ik geen angelsound heb....

12. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik vond het echt een super ding ik luisterde elke dag voor bevestiging!
    maar als je je zorgen maakt kun je tog ook gewoon de vk bellen en even langs gaan dan kunnen die even naar het hartje luisteren dan weet je ook weer dat alls goed is!
    en je kunt beter da ding weg doen als je er zo onzeker van word

grtjes

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik ben blij dat ik hem ook niet heb aangeschaft. Ik zou waarschijnlijk geen ook meer dicht doen.

14. marit123

marit123 Actief lid

2 jan 2007
    330
    0
    0
    Ik vond die eerste weken dat je nog niets voelt ook erg spannend, maar eerlijk gezegd denk ik dat je beter op je eigen lichaam kunt vertrouwen dan op zo'n angelsound. Je gaat je onnodig zorgen maken en volgens mij is het helemaal niet raar als je het hartje niet kunt vinden. Mijn verloskundige kon zelfs het hartje met 12 weken niet vinden en zij hebben er toch ervaring mee.
    Ieder moet het zelf weten, maar ik zou zeggen, weg met dat ding!;)

15. 1 en 1 is drie

1 en 1 is drie Actief lid

26 mei 2008
    112
    0
    0
    Roosendaal
    Dat ding doe ik dus echt niet weg hoor! Heb hem gekregen, en als ik naar het hartje luister is dat no steeds een super mooi moment. Ik weet dat die onzekerheid een nadeel is van de AngelSound en dat er voor gewaarschuwd wordt. Vindt het jammer dat er sommigen zijn die reageren alsof het mijn eigen schuld is...Ik blijf gewoon proberen, het is me nl. al een aantel keren wél gelukt om het hartje te vinden! Wil alleen ff waarschuwen, dat áls je het dan eens niet hoort, het best wel een angstig moment kan zijn...Bedankt voor de leuke reacties, voel me in ieder geval weer een stukkie beter!

16. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik vond deze morgen ook geen hartslag en ik ben toen opgestaan en ben 3 keer omhoog geprongen en toen ik luisterde hoorde ik onmiddelijk het hartje.
    Natuurlijk had ik dan wel spijt dat ik het kleintje gestoord had met mijn springen :-D
    Ik heb er ook spijt van dat ik dat ding heb gekocht.

17. Niet meer actief

Ik ben altijd super positief geweest over de angelsound... heb er in het begin van mijn zwangerschap ontzettend veel aan gehad!
    Vanaf het moment dat ik mijn kindje voelde bewegen heb ik dan ook nooit meer geluisterd... totdat er een dag kwam dat ik mijn kindje niet voelde, en daarna nog een dag.. bij 29 weken!
    Ik de angelsound weer voor de dag getoverd en geluisterd.. en jawel ik hoorde een hartslag, MAAR heel onregelmatig.. ik natuurlijk flink over de zeik!

Wat blijkt... bijna alle kindjes hebben dit rond die periode.. maar ik zat wel ZO ontzettend in de stress!

Nou die angelsound pak ik niet meer :D haha

18. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Haha ik zeg eerlijk dat ik niet meer iedere x luister.
    Want sinds ik de kleine voel bewegen, voel ik me veel lekkerder!

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

heee meiden...

Ik heb dus ook een AS en hetzelfde als TS en meerderen hier gehad... Al heel vroeg hoorde ik het hartje en kon em steeds na enig zoeken vinden...

Idd... volle blaas... AS schuin houden... flink drukken en maar zoeken...

Op een gegeven moment kon ik em dus een aantal dagen gewoon echt niet vinden... Heb toen wel de vk gebeld op een gegeven moment... Zij stelde me ook gerust door ook aan te geven dat het nog heel vroeg was en dat dat nu de reden is dat zij pas na een week of 12 a 13 met een doppler gaan luisteren. Ik moest me geen zorgen maken in ieder geval...

En idd... toen ik de 13 weken echo kreeg lag het kindje er supermooi bij... heeel voorbeeldig en het hartje ging als een tierelier...

Niks aan het handje!

Tis leuk zo een AS maar het kan je idd ook best onzeker maken...

20. Merijn

Merijn Niet meer actief

Misschien dat je kindje wegzwemt van het geluid ;) Ze schijnen het niet heel erg fijn te vinden. Ik weet niet of dat nou waar is of niet, maar mijn kleine schopt wel altijd tegen het ding aan als de vk het gebruikt.

Overigens, nu dat gezegd te hebben, vraag ik me af of jouw kindje het wel al kan horen. Maar misschien dat het ook iets anders is wat een onaangenaam zou kunnen maken?

Deel Deze Pagina