Hoe dikke buik bij 5 maanden zwanger?

Discussion in 'Zwangerschap' started by JesJo, Jan 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JesJo

JesJo Lid

Jan 4, 2009
    37
    0
    0
    mama
    Noord-Brabant
    Hallo,
    Ik ga trouwen en ben dan misschien 5 maanden zwanger. Dit is ons 2e kindje. Maar ik weet niet meer of ik toen al een buikje had. Weet iemand iets meer?

Edit moderator: Verplaatst naar zwangerschap.

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

of je wel of geen buikje hebt en hoe snel dat gaat verschilt per persoon, daar kan niemand je dus advies over geven, dat is dus afwachten ;)

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Dit ligt echt aan de groei van de baarmoeder, ligt het kindje voorin enz.. Hier kun je dus nu nog niets over zeggen.. ;)

Ik had met 5 maanden nog amper een buik..

4. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    en ik met 2de een buik alsof ik hoogzwanger was met 5 maanden... en nu beetje tussenmaat.

niemand kan het je dus zeggen... je komt er vanzelf achter :)

5. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    ik had met 5 maanden al een flinke buik, maar ben ook vrij tenger. ik moest iedereen al met 9 weken vertellen dat ik zwanger was, toen was het al te zien.

groejtes, Miranda

6. mamavanro

mamavanro Bekend lid

Apr 6, 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Ook hier nu met 5 maanden al een aardige buik en was bij mijn 1ste idem...dus voor mij weinig verschil... :D

7. meow

meow Bekend lid

Aug 21, 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Je kunt mn buik in mn album zien
    Had de eerste 12 weken niks, daarna is t pas gaan groeien

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    T kan helemaal nog leuker worden hoor!

Een vriendin van mij ging trouwen toen ze zwanger was.. week voor de bruifloft nog gepast en verbouwd.. en ineens draaide de uk zich s lekker om een dag voor de bruiloft! :)

Mja.. toen was ineens haar buik veel groter en was t nog spannend of ze de jurk wel paste! ging maar net goed geloof ik.. (of hij is nog ff snel aangepast)

9. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

Nov 14, 2007
    1,759
    0
    0
    Ik ben ongeveer 5 maand zwanger, maar ik heb wel een buik al. Foto's staan in mijn album.

10. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Houdt er rekening mee dat het VEEEEL sneller kan gaan bij een tweede kindje....
    Ik moest nu al vanaf 6 weken positiekleding aan... en met 8 weken kon ik het al echt niet meer verbergen... (ook niet voor vreemde mensen)....

Een eerste kan je echt niet vergelijken met een volgende....

11. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Denk dat dat bij iedereen verschillend is , ik ben nu 18 weken en heb al een flink buikje..zie album

Liefs Deb

12. Nina010

Nina010 Bekend lid

Jul 20, 2008
    820
    0
    0
    jesjo wat onwijs toevallig! ik ga ook trouwen als ik 5 maanden zwanger ben! ik ben ook erg benieuwd hoe grote/kleine buik je dan hebt.. ivm je trouwjurk he? heb jij de jouwe al? ik ga binnenkort kijken.

13. Rainbow78

Rainbow78 Actief lid

Sep 22, 2008
    189
    0
    0
    Bij mijn eerste begon mijn buikje pas te groeien vanaf een week of 20. Deze zwangerschap had ik met 15 weken al een redelijke buik, en mijn buik is nu denk ik net zo groot als bij mijn eerste zo rond de 25 weken. Tweede zwangerschap was dus bij mij veel sneller een buik te zien.

Fijne bruiloft alvast gewenst!

14. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Ik kan mijn broeken nu al niet meer dicht.......

En ben onwijs slank van mezelf! Dus had het niet verwacht!

Zijn volgens mij gewoon de darmen ofzo..

15. meisjex

meisjex Actief lid

Aug 9, 2008
    128
    0
    0
    Ik heb nog steeds een klein buikje en ben nu al bijna 6 maandjes.

16. Rijffel

Rijffel Niet meer actief

2 weken geleden getrouwd met 24 weken zwanger.
    Ben met 21 weken echt ineens gaan groeien, dus zal echt afwachten zijn.
    Ik had een jurkje waarbij het in ieder geval niet uitmaakte.

17. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    daar kan je weinig zinnigs over zeggen. wij zijn getrouwd toen ik precies 20 weken zwanger was. (hebben ervoor 2 jaar moeten wachten om dat te kunnen doen omdat ik het zo graag zo wilde)

ik had een speciale jurk uitgezocht die in mijn ogen veeeels te groot was. er gebeurde aldoor niks voor mijn gevoel. waar bleef die buik nu die ik zo graag wilde zien op mijn trouwfoto's. maar nee hoor. een paar dagen tevoren paste de jurk nog gewoon. wel wat minder ruim maar verder niks aan het handje. de verkoopster kende dit trucje al wel zei ze en vond dat ik de laatste dag aan het einde ervan nog maar eens binnen moest lopen. we doen de jruk aan en wat denk je. de rits ging voor geen meter meer dicht! hij past van geen kant meer. ze proeste het uit en zat met een hele avond overwerk het arme mens. alle dubbele naden eruit de rits omzetten enz enz. dus tjah.... hoelang duurt het. voor iedereen anders dus. mijn buikje had wel wat dikker mogen zijn van mij maar je hebt het niet voor het zeggen he. een tijd later toen ik mijn schoenen zelf niet meer aan kon krijgen wenste ik weleens dat ie ietsjeeee kleiner zou zijn. zo blijft er altijd wat te wensen over he. ;)

Share This Page