Ik heb per ongeluk een van de zootjes van mijn zoontje gewassen en in de droger gedaan. Zat verstopt in een broekje. Nu is die ene dus gekrompen en stugger... kan ik hem nog weer soepel krijgen? Hij had ze nog maar 1x aangehad! Het is echt leer natuurlijk. Wie weet het antwoord????
Ms. even in de lederolie zetten? En daarna gauw aantrekken. (Ik doe zelfs weleens leren gympen in de wasmachine omdat die op een gegeven moment zoooo gaan ruiken...dan moet ik wel voor mijn gevoel....komt altijd goed - tot nu toe...) Succes!
natte kranten(krantje) erin stoppen(vochtig niet drijf) idd wat lederolie(zadelzeep) erop doen en zo laten drogen, gewoon in de kamer of gang (geen verwarming) zo deed ik het met mijn paardrijlaarzen, schoenen, hoofdstel zadel ect ook altijd (werd wel een sgoed nat van de regen) totnutoe altijd goed gegaan. maar wel goede ledervet gebruiken, geen goedkope zooi
wwhoehaaa ik had niet goed gelezen.... dacht dat je zoontje per ongeluk in de droger was gekropen dat komt ervan als je half slapend toch nog ff achter de pc duikt hahaha gr Jose
Zootjes zijn van die leren slofjes. Zootjes - Zachte Leren Babyslofjes van Zus & ZO. Direct online bestellen!
Haha, wat een reakties!! Maar ik heb het weer voor elkaar hoor. Stond de tip tussen van natte krant erin doen. Heb ik gedaan, btje meegerekt en soepel gemaakt, hij is weer ok.. Thanx voor de tip! Anders wel zonde hoor, hij had ze nog maar 1x aangehad. Waar zwangerschapspagina al niet goed voor is, haha.
Hahahaha! Dacht ik ook! Ik denk die heeft er een foto van gemaakt! Hahaha! Sorry...heb zelf geen advies met de zootjes!
ik had die tip van mijn vader, mijn lerenpaardrijlaarzen(erg duur en ik pas ze niet meer dikke kuiten ahaa) waren een keer erg nat (eeh beetje veel water dankzij warm weer) en toen moest ik ze zo vullen, en heb ze een paar dagen laten staan. het werkte, als het met dat werkt moest het haast ook wel met de zooitjes werken , fijn dat ze weer normaal zijn