ik ben 10 weken en 2 dagen en heb al een week last van jeuk onder. ik herkende meteen wat het is, vaginale schimmelinfecitie. dit komt schijnbaar veel voor bij zwangere vrouwen. nou he ik vannacht de hele nacht wakker gelegen van de jeuk pppfff ech ondragelijk. heb gisteravond voor het slapen gaan een soort van zetpil ingebracht maar dan word de jeuk nog erger! ik hoop dat dit snel overgaat~! hebben andere hier ook last van?
ben niet zwanger maar weet wel dat een schimmel erg vervelend is gebruik je ook lactacyd oid? ik gebruik t wel en heb t nie meer gehad zou even naar je HA gaan kun je er wat voor krijgen want indd die jeuk is niet normaal meer. Suc6 enne gefeliciteerd met je zwangerschap he groetjes
ik lees op internet op de lacatcyd site dat het well goed is om dit te gebruiken ik zou niet weten waarom niet. Je kindje is beschermd in een vruchtzak en baarmoederhals is al het goed is afgesloten. ik zie het probleem niet http://www.lactacyd.nl/nl/jongevrouwen/ ... ngerschap/
ja de ene site zeg van wel de andere weer niet. ik neem liever het zekere voor eht onzekere en spoel alleen met water. heb van de week medicijnen gekregen, gister nog ontzettende jeuk van die zetpil maar vandaag is het weg gelukkig! ik hoop niet dat ik dit vaker krijg. volgens de dokter is het heel normaal tijdens de zwangerschap. ach ja we zien wel toch! toch bedankt voor jullie reacties
Ik gebruik al heel lang lactacyd en heb nog nooit ergens last van gehad! En ben nu zwanger en volgens de vk kan het helemaal geen kwaad. Het is juist goed ter voorkoming van schimmelinfecties, je wast namelijk alleen de buitenkant en spoelt het daarna af met water. Het wordt wel afgeraden om die vaginale douches te gebruiken, want die zijn meer voor inwendig geloof ik. Dus ik zou gewoon doorgaan hoor met lactacyd, doe ik ook en ik vind het super hygienisch.
ja dat klopt van de vaginale douche dat heb ik ook gehoord heeft met de zuurgraad ofzo te maken he? ik gebruik lactacyd niet maar ik kan het wel eens proberen. zoals ik al schreef zijn de meningen er erg over verdeeld maar ik kan het idd proberen. bedankt voor je berichtje.
als je schimmelinfectie hebt kan je een zalfje halen bij de dokter . dan gaat het weg anders blijft je het houden , het kan ook later weer terug komen/
ja zoals ik volgens mij al schreef heb ik al een soort van vaginale zetpil gekregen zal kan idd ook. het kan altijd terugkomen ik heb het namelijk al vaker gehad maar niet toen ik zwanger was. vandaar dat ik me ook een beetje zorgen maakte. maar heb er nu geen last meer van gelukkig! hoop ook niet dat het nog terug komt in de zwangerschap maar we zien wel hoe het loopt. het is in iedergeval niet schadelijk daar ben ik lang blij om!
Ik heb in het verleden juist schimmelinfecties gehad van de Lactacyd! Dat bestaat uit melkzuur bacterieen en je lichaam denkt dan: hee; ik ben al zuur genoeg, waardoor de balans verstoord kan raken. Gewoon water, geen washandje, katoenen ondergoed, geen strings. Lactacyd is zeker geen geneesmiddel als je al een schimmelinfectie hebt, daarvoor zal je toch naar de ha moeten voor medicijnen, want het gaat niet vanzelf over.
Ik heb chronisch last van si, heel irri. Nu heb ik een pil van de dokter die ik kan inbrengen als ik er last van heb. Er zijn meerdere soorten tegen si, maar die ik nu heb gekregen kan ook tijdens zwangerschap. Ik ben meerdere doktoren bezocht ivm vaginisme. Alle dokters die ik heb bezocht raden lactacyd of uberhaupt wassen met zeep af. Natuurlijk moet iedereen hier zijn eigen keuze in maken, maar ik was alleen met water!
mijn ha raad lactacyd ook echt af ze zegt dat het niet goed is gewoon met water wassen is het beste grtjes
Miss, die Gyno Daktarin-eieren werken heel goed! Ze voelen wat vervelend, maar na een dag of drie is je infectie ook echt over! Ik vond de zalf maar vreselijk gesmeer.
hoi je heb ook van clearbleu zijn 6 of 7 buisjes dat kan ook helpen je kan het wel tijdens de zwangerschap gebruiken maar niet alls je zwanger wilt worden, maar als ik het had spoelde ik gewoon met lauw water wilde wel wat helpen maar ik kreeg ook altijd die eieren die je in moet brengen ik heb het gelukkig nu niet meer bij mij was het na mijn menstruatie maar bij zwangeren komt het vaak voor maar kan geen kwaat voor de baby het is alleen lastig voor jouw. gr.jojo29