hoi hoi. sorry maar dit moet toch even van mijn hart. Toen ik hier voor het eerst kwam voelde ik me gelijk op mijn gemak. maar de laatste tijd loopt iedereen elkaar maar uit te lokken en ruzie te maken... moet je zelf weten maar doe het dan via een pb tje, ik bedoel als je zover bent dat je aan kinderen wil gaan beginnen dan ben je toch ook wel volwassen genoeg om dingen normaal uit te praten en niet op zo'n kinderachtige manier? we komen hier allemaal voor hetzelfde - we willen zo'n klein wondertje op de wereld zetten - je bent bevallen van zo'n klein wondertje - of je hebt dit kleine wondertje verloren. je bent hier om je ei kwijt te kunnen, verhalen met elkaar te delen en tips uit te wisselen... voor ruzie maken ga je maar naar een of andere jongeren chat.. hoe oud zijn we nou? Sorry maar moest ik even kwijt hoor Liefs Kaatje85
Ben het zeker met je eens Kaatje85 We moeten hier gewoon onze gevoelens kwijt kunnen zoals: 1 Lachen samen 2 Huilen samen 3 Duimen samen voor iedereen En jah natuurlijk ook het belangrijkste praten en dingen delen over een mooi WONDERTJE Dus meiden kom op laten we het lekker gezellig houden zodat er steeds meer meiden komen, die ook een goede indruk krijgen en denken : WAT EEN LEUKE SITE !!! Veel liefs winnie
Ben t helemaal met je eens meid, maar ik blijf zeggen laat dit soort dingen aan de moderators over als er iemand is waar je je aan ergert of iemand die dingen zegt/schrijft die niet kunnen stuur een pbtje aan een moderator en zij zal zeker actie ondernemen!! Een moderator kan een slotje op een topic zetten of als t echt te ver gaat iemand van t forum verwijderen.... Iedere x als iemand reageert op die uitlokkingen geef je de betreffende persoon dat wat ze willen....
Ja idd en op een gegeven moment gaat iedereen zich er mee bemoeien en krijg je een groot forum rel is ook niet leuk voor degene die dan nieuw zijn want die denken dat het er altijd zo aan toe gaat.. is niet zo hoor meiden, af en toe gewoon last van rondvliegende hormonen. haha xxx
Helemaal mee eens Kaatje ... Ik was me er niet zo van bewust, maar las net het berichtje van Mo666. Haar verhaal gebeurde in een topic dat ik niet gelezen had. Ik heb het alsnog gelezen en mijn mening is: dit heeft niets te maken met een zwangerschapsforum. Het zou fijn zijn als ze mensen konden blokkeren, maar dat is inderdaad een taak van moderators. Groetjes, Nikki F
Ik moet zeggen dat het bijna helemaal langs me heen was gegaan. ik had het onderdeel ook niet gelezen en had/ heb het hier prima naar mijn zin op dit forum. Nog steeds trouwens! Ik vond overigens de tip van Sientje over een Pb-tje naar een moderator een hele goeie en hoop dat mensen daar een volgende keer aan denken voordat ze in een ruzie verwikkeld raken!
nou ik moet er maar om lachen. het is idd vervelend als er van die types bij zitten die het niet kunnen laten soms wat kort door de bocht te zijn of wat (misschien onbeuwst) kwetsende dingen te zeggen. maar hou de eer aan jezelf en laat ze maar lullen.
Het lijkt Expeditie Robinson wel! In het vrouwenkamp vliegen ze elkaar ook altijd in de haren. De mannen gaan altijd een stuk gemoedelijker met elkaar om...
Ik moet er stiekem ook wel een beetje om lachen.. vervelende opmerkingen en ruzies zijn ook de reden dat ik naar real life programma's op tv kijk, ik kan het niet helpen op de een of andere manier is het wel lekker Sorry hoor, zal er zelf nooit aan deelnemen en gun ook niemand een rottijd hier op dit forum toe. Ik heb gewoon een beetje bedorven geest denk ik
Ow, ik ben gek op real-life! Vooral met veel ruzie inderdaad! Nu begin ik me wel even af te vragen waarom eigenlijk.......zal dat net zoiets zijn als dat er altijd zoveel mensen kijken naar een auto-ongeluk?
Vrouwen onder elkaar zijn altijd lastiger dan mannen onder elkaar ... dat zie je bij kinderen al ! Ha ha ! Groetjes, Nikki F
Nikki het is en blijft moeilijk zeker voor de modjes om optijd in te grijpen het is dat ik een waarschuwing kreeg maar net als iemand al gezegd heeft wij zitten ook niet 24 uur achter onze pc en we zijn allemaal volwassen en zijn verantwoordelijk voor onze daden en dat er eens een menings verschil is ok daar komen we niet onderuit maar complete ruzie's bah dat is niet de bedoeling en dat sommige behoorlijk fel reageren dat kan ook eigenlijk niet maar soms gebeurd dat gewoon we proberen dan ook zo snel mogelijk in te grijpen maar wat ik ook zie als mod is dat er wel eens een mede mod een waarschuwing plaats maar dat sommige daar gewoon overheen lezen en dood leuk doorgaan dan gaat er een slotje op waar wij dan weer een pbtje over ontvangen met de vraag waarom? dit gebeurd niet altijd maar wel vaak kijk als we eenslotje plaatsen dan moet eigenlijk de kous af zijn want die beslissing neemt een mod niet zomaar wil niet zeggen dat het slotje altijd terecht is want ook wij mods maken fouten of intrepeteren iets niet goed in maar stel er wordt een discussie gestart wat niet door de beugel kan pb 1 van ons dan even met de link zodat wij kunnen kijken wat er aan de hand is en eventueel dan kunnen ingrijpen hopelijk gaan we nu eens met zijn allen nadenken waarvoor we hier nu eigenlijk zijn om lief een leed met elkaar te delen en informatie met elkaar uit te wisselen en zeker niet om elkaar het vel over de oren te halen dus meisje wees lief voor elkaar en laat iedereen in zijn waarde en denk om de gevoelens fijne tijd op het forum
Ik sluit aan bij je Sientje! Ik zag het topic waar vandaag dus ruzie was fgosteren al en heb het gewoon weer gesloten en niet gereageerd, werd en toen anemlijk al niet goed van. Mensne die onzin uitkramen gewoon negeren dus en er boven staan. je moet ze iig geen podium geven. We moeten dit forum gebruiken waar het voor is, namelijk lachen huilen en duimen met elkaar tav het krijgen van een klein wonder!
hihi.... ik vin dhetnog altijd eenheerlijk forum.... we zijn met verschillende personen en eens een heerlijke discusie, ach waarom niet! maar we moet niet boos gaan doen..... Ik probeer het persoonlijk nogal netjes teschrijven ook al lukt dit niet altijd....... we hebben ook wat met onze hormenen........ maar moddie's..... ik denk niet dat dit te voorkomen is! jullie doen het prima en ioeder heeft zijn eigenverantwoordelijkheid....