Ik ben net 12 weken en ik vind het zo langzaam gaan allemaal. Kan ook vast omdat ik 2 weken ben terug gezet waardoor mijn zwangerschap langer lijkt dan het is. Nu 6 maart een echo duurt ook eeuwigheid. Als ik bedenk dat ik tot september zwanger ben lijkt het wel of ik nog een hele eeuw moet wachten. Van mij mag het een stuk sneller gaan hoor.
Hoi meiden, Ik vond de eerste 12 weken echt langzaam gaan. Toen dat voorbij was, was ik zo blij, omdat kans op een miskraam kleiner werdt. Daarna ging het best snel naar mijn zin, voor ik het wist was het al 20 weken. Echo gehad was helemaal blij om onze kleintje te zien. Daarna ging het ook wel snel, was weer 30 weken. Toen begon ik echt af te tellen en nou moet ik nog zeven weken en 3 dagen. Het lijkt zooooooooooo langzaam te gaan. Nou wou ik dat het al zover was. Niro
Hier ook één die het heel erg langzaam vind gaan.. Ik tel de dagen af, dat ik gauw 12 weken mag zijn.. liefs Shannen
Mijn echo om te zien wat het word is ook pas de 8e .. nu maar hopen dat het goed ligt en alles goed te zien is ! Dan kan k lekker gaan winkelen ! Heerlijk ..
Ik vind het vrij snel gaan. De eerste 12 weken zijn om gevlogen, voor mijn gevoel, en ik ben telkens snel een weekje verder, en voor ik het weer weer een controle bij de VK. En het is alweer vrij snel 13 maart, dan heb ik de 20-weekse echo. Ondanks dat ik het 'vrij' druk heb, ivm. relatiebeëindiging, en alles alleen moeten voorbereiden voor de komst van de baby ( natuurlijk met hulp van mijn ouders), geniet ik nu wel per dag meer van mijn zwangerschap. Het is alweer bijna maart, dus 1/4 deel van het jaar zit er straks alweer voorbij.. Dus tjah, ik vind het wel snel gaan..
Vervelend om te horen dat je het alleen gaat doen. K sta er waarschijnlijk ook voor 80 % alleen voor .. maar we redden het allemaal wel ! We zijn sterk! Veel succes!
Ik heb gelukkig wel steun bij de bevalling van mijn ouders ( die moeten ws. dan 2 uur terug rijden van hun vakantie als hun eerste kleinkind geboren word), en ik kan mijn vriendin dan elk moment van de dag bellen, die blijft me steunen, en doet dan evt. de nodige telefoontjes (VK, mijn ouders bellen). Daar ben ik wel erg blij mee hoor. Maar ik kijk er nu wel naar uit hoor, om straks dubbel van mijn kleine te gaan genieten.
Dat geloof ik graag ! Want als je samen bent moet je het natuurlijk ook een soort van delen .. Veel succes ! Ieder geval
tergend langzaam. ook al is het de tweede. elke dag tel ik bijna. Hopelijk ben ik snel weer beter en kan ik gewoon weer elke dag naar mijn werk, ipv thuiswerken en hangen. Heerlijk lijkt me dat. Gaat de tijd vast sneller.
Ik vond 5 a 6 maanden ook al lang genoeg hoor Maar het is wel zo dat je achteraf, als het einde bijna in zicht is het gevoel hebt dat het toch wel snel is gegaan allemaal. Tegelijkertijd gaat nu pas echt de tijd tergend langzaam.............je wilt gewoon je kindje.......
De tijd is echt voorbij gevlogen, behalve vanaf 37 weken, de tijd kruipt voorbij. Maar ik geniet er wel nog van, want ik weet dat ik het getrappel in mijn buik zal missen. Is zo raar als je bent bevallen en dat je een lege buik hebt, je bent dan weer alleen. Tuurlijk heb je dan wel je kindje en ben je er dolblij mee maar ik weet nog wel bij de jongens dat ik het wel af en toe miste.
ik moet eerlijk bekennen voor mij vliegt ook de tijd voorbij,en dit is mijn 1e kindje. 5 maart hebben we de 20 weken echo en dan zit ik al op de helft. nee ik vind het echt wel vlug gaan! gelukkig maar haha
Aan de ene kant heb ik zoiets van met 37 weken mag het wel komen,waqnt ben zoooo benieuwd hoe de beeb eruit gaat zien maar aan de andere kant denk ik van nee blijf nog maar ff zitten,want ik heb nog genoeg dingetjes om te doen hier Dus beetje dubbel hahah
Ik vind het allemaal best snel gaan hoor....de eerste 12 weken niet, die vond ik erg langzaam gaan maar nu gaat het ineens wel erg snel....
Hoi ik ben ook zo ongeveer zo ver als jij. Ik ben nu 15 weken en ook al zo ontzettend ongeduldig. Iedereen zegt idd het gaat zo snel...nou ja niet dus. Eerst wachten op je eerste afspraak bij de vk, dan wachten op je eerste echo, dan wachten op je tweede echo....en dan...wachten tot het schopt...en dan ook gewoon geen echo meer na 20 weken...moet je gewoon nog 20 weken wachten voor je je kindje eindelijk weer ziet. Nu snap ik wel dat er veel moet gebeuren in die tussentijd van negen maanden, maar zo lang! hahahaha ik wist dat ik ongeduldig was maar nu ik dit terug lees...poe hee wat een ongeduldig typetje...hahahaha Maar goed...het komt allemaal vanzelf. Sommige zeggen dat het vanaf de 20 weken ineens opschiet...Ach ik geniet ook wel heel erg hoor van deze tijd ik loop nog altijd met mijn hoofd in de wolken en kan ook nog nergens anders aan denken...ach zal wel gezond zijn denk ik... Groetjes
Ik heb zoiets van aan de ene kant gaat het supersnel, voor mijn gevoel heb ik gisteren de zwangerschapstest gedaan. Maar dat is ondertussen al meer dan 3 maanden geleden! Maar aan de andere kant vind ik het ook weer langzaam gaan.... ben nog niet eens op de helft. En stel dat ik straks op de helft ben, dan duurt het NOG 20 weken tot ik de kleine in de armen heb....... Dubbele gevoelens dus. Groetjes Miep
Ik vind het juist snel gaan, maar ik heb al twee kinderen, weinig tijd dus om er bij stil te staan, de weken vliegen om. Enige waar ik altijd moeite mee heb, is de beperking door mijn dikke buik, ik ben heel actief en nu moet ik echt een stapje terug doen. In dat opziecht duurt het altijd te lang.Maar goed, ik geniet er wel van, het is de laatste keer.
Ben het helemaal met je eens. Hier nog zo'n mevrouw ongeduld. Tegen mij zegt ook iedereen dat het zo snel gaat. Nou mooi niet dus. Voel niets, heb verder nergens geen last van. Volgende week donderdag weer controle. Hoor dan het hartje. Dan zal het ook weer even gaan spreken. Kijk af en toe maar bewust naar de echo's om zeker te weten dat er wat speelt. Maar ooohhhhh wat duurt het allemaal lang voordat het moment supreme daar is. (En ik verheug me op mijn zwangerschapsverlof; duurt zeker veel te lang) Melanie