Hallo meiden.... Even een vraagje... Ik ben op 6 april gecurreteerd en zit ni in me 2e cyclus erna... Ik heb het vermoeden dat ik weer zwanger ben ( erg hoge tempratuur) maar voel veel minder kwaaltjes als de eerste zwangerschap...kan het zijn omdat ik net zwanger ben geweest dat je lichaam hier al een beetje een voorsprong op heeft?? Heeft hier iemand ervaring mee en kan dat mij vertellen??? Alvast bedankt voor de moeite Liefs.... Mila
Hoi Mila, Volgens mij maakt het niet uit of je een miskraam hebt gehad of niet, maar ik heb me laten vertellen dat het per zwangerschap wel kan verschillen hoeveel en welke kwaaltjes je hebt. Succes met testen! Je houdt ons toch wel op de hoogte? Groetjes, Wendy
Hai, elke zwangerschap is anders. De ene keer kun je wel en de andere keer geen kwaaltjes hebben. Het is begrijpelijk dat je daar op let. Dat deed ik ook nadat ik weer zwanger was na mijn miskraam. Wanneer weet je het zeker? Spannende tijd. Sterkte, liefs Jenny
Ben nu 2 dagen overtijd... Denk er niet veel van want voel me echt niet zwanger!!! We zien wel morgen ochtend maar weer een testje er tegen aan gooien Ik houd jullie op de hoogte Liefs...
Helaas voor ons geen bambino deze maand..... Heb niet getest werd net wakker met buikpijn en wist al genoeg... Eigenlijk wist ik wel dat het niet raak was maar ja als je overtijd ben dan heb je nog een klein beetje höop toch??? bedankt voor het meeduimen meis... Erg lief van je... Jij nog 4 dagen...en heb je een voorgevoel?? Nu duim ik voor jou hou je me op de hoogte??? Liefs...
Heh, da's jammer Veel sterkte met de duiveltjes en veel succes met de volgende ronde! Jaaaah, it ain't over till it's over... Mjah, ik voel wat bijzondere dingen aan mijn lichaam, maar ik wil niet op de zaken vooruitlopen. Ik denk ook niet dat ik gelijk ga testen als ik overtijd ben, ik wil twee weken wachten want de laatste twee keer ging het anderhalve week na een positieve zwangerschapstest mis. Is misschien bijgeloof, maar ja... En intussen ga ik er maar vanuit dat ik niet zwanger ben maar gedraag me wel zo qua levensstijl. Moeilijke tegenstelling, dat wel. Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte. Groetjes, Wendy
Ik ben hetzelfde als jou.....denk van het zal wel niet maar ondertussen wel gezond eten en niet drinken enzo....alles voor het wondertje he?? Kei spannend voor je meis..ga heel hard voor je duimen... Je heb gelijk om te wachen met testen hoor heel veel zwangerschappen gaan gelijk na een pos test weer mis..... Ik heb in maart ook een mk gehad...was al 11 weken....heel verdrietig geweest maar we gaan vrolijk verder.... Soms denk ik eraan dat ik nu al een dikke 5 maanden geweest zou zijn en dat doet pijn!!!! het had zo moeten zijn denk ik.... Was toen de eerste ronde gelijk zwanger en nu zit ik alweer in ronde 3....zucht!!!! Maar.....elke maand is weer een stap dichter bij ons wondertje meis... En..we weten allebei dat we zwanger KUNNEN worden daar is ook wel weer wat voor te zeggen.... Succes met wachten en ik hoop het voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Liefs.... Mila