Hoi allemaal Op 24 oktober een miskraam gehad met 6,5 weken. Ondertussen zit ik al aan dag 42 van de cyclus, nog steeds niet ongesteld en ik blijf maar negatieve zwangerschapstesten hebben (normale cyclus gemiddeld 37 dagen). Ik word er echt gefrustreerd van... ik wil verder gaan maar nu blijf ik stilstaan. Zijn er meiden die mij kunnen vertellen hoelang hun cyclus duurde na de miskraam? Hebben jullie lang moeten wachten op de eerste ongesteldheid? Was die erger dan gewoonlijk of zoals anders? Bedankt voor het lezen.
mijn cyclus duurde ruim een week langer, het kan wel verschillen. ik had er destijds een poll over gemaakt, wellicht kun je die nog terug vinden in mijn gestartte berichten. sterkte en hopelijk binnekort een onbezorgde zwangerschap toegewenst, knufff xxx
Bedankt voor je reactie Pearll. Heb je poll gevonden Ik moet geloof ik gewoon geduld hebben, maar dat is niet echt mijn sterkste kant Hoe gaat het ondertussen met jou?
Jaa ik heb het ook hoor geen geduld en vooral geen vertrouwen meer in m'n lichaam op de een of andere manier. Zoals je ziet zit ik alweer een half jaar na de miskraam en nog niet zwanger.. Veel mensen zeiden tegen me net na de miskraam oh erna ben je sneller zwanger want die en die waren ook de volgende maand zwanger.. Dan krijg je gelijk weer zo een druk, zo voelt het.. Hoe is het met jou?
Bij mij duurde het nooit veel langer. De 1e keer 60 dagen, maar de cyclus toen ik zwanger werd was ook al 57 dagen, dus niet veel verschil. De 2e en 3e keer 33/34 dagen, erg kort voor mijn doen. Menstruatie is nooit langer of heftiger geweest.
Ja, inderdaad. De gynaecoloog zei ook al dat mochten we binnen de 6 maand nog niet terug zwanger zijn, ik nog eens mocht langskomen. Legt lekker veel druk erop en ook van mezelf en manlief uit, we willen zo graag... dan is het moeilijk om er niet constant mee bezig te zijn en te relaxen. Pf Nijntje, hopelijk moet ik niet zolang wachten. O neen meid wat zie ik nou in je handtekening? Wat erg!! Veel sterkte.