ik ben nu 32 weken onderweg en heb toch regelmatig bandenpijn tenminste ga ervanuit dat t dat is het kindje is ingedaald en heb steeds als je je heupbot hebt aan de binnenkant (richting je buik dus) zulke rare spierpijnachtige steken echt naaaaar! had dit in t begin ook erg toen mn buik ging groeien en nu misschien omdat t kind erin hangt ik heb ooit bij action een zakje gekocht met hotstones en zag deze vandaag liggen wauw! die ga ik dus nu eens even lekker erop leggen met een klein beetje baby olie op mijn huid en lekker ff spiertjes laten ontspannen daar!!! kortom ee tip voor iedereen want kost geen klap! bij action (xenos heeft dezelfde ook) een rood zakje met een zootje hotstones erin voor ik geloof bij action iets van 1,80 dat t toen was dit past veel beter op die plekken dan zo'n reuzen kruik
Goeie tip! Ik heb ook veel last van bandenpijn, en ook die steken die je beschrijft, alleen niet op dezelfde plek. Ik voel t steeds heel laag in mijn onderrug, ongeveer bij mijn stuitje. Maar een kruik vind ik zwaar en onhandig om erop te leggen, dus ik ga je tip zeker uitproberen!!