Landal verblijf verlengen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Ammie1984, 16 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

12 nov 2012
    779
    68
    28
    Wij hebben voor 7 april een weekend Landal Vennebos geboekt. Mijn dochter heeft 6 en 7 april studiedag van school, dus ons doel is om het verblijf te verlengen en dan woensdag na school te vertrekken.
    Ze gaven tijdens het boeken aan dat dit een aantal weken van tevoren mogelijk was.
    Nu heb ik net gebeld en hebben ze gecheckt. De midweek schijnt ook hard te gaan, dus ze kon het nu nog niet vastzetten. We kunnen pas een week van tevoren bellen.
    Hoop echt dat het kan, want een weekend lijkt me zo kort. We moeten ook op zondag weer terug, omdat mijn dochter maandag gewoon weer naar school moet..
    Heeft iemand het wel eens gehad dat het niet verlengd kan worden omdat het park vol zat? Het is ook geen vakantie periode ofzo..

We hebben nu een 5 persoonshuisje geboekt. Evt kunnen we dat wel wijzigen naar een 6p huisje, als 5p niet verlengd kan worden. Reden dat we niet voor een 6p huisje hebben gekozen is omdat er naar mijn idee een nogal steile trap in zit naar boven. Mijn dochters zijn 5 en 3. Heeft iemand weleens in zo'n huisje gezeten en is de trap een beetje te doen?

Verder ervaringen met het park? Is het een leuk park?

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Kan je geen midweek erbij boeken? Dan weet je zeker dat het kan.

3. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

12 nov 2012
    779
    68
    28
    Misschien wel, maar een midweek kost nog eens €230 extra. Terwijl verlengen met 2 nachten maar €69 is.. Vind het een beetje veel geld om voor 5 dagen bijna €600 te betalen buiten het hoogseizoen.

En ik denk ook niet dat je een midweek kan boeken en dan pas op woensdag komt inchecken :)

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Landal Vennebos is een prima park met een prachtig zwembad.

Echter zijn de meeste huisjes in mijn ogen nogal gedateerd en heel gehorig. Wij waren er jaren geleden met een familieweekend. Mijn vriend en ik (toen waren we nog kinderloos) sliepen in de kinderslaapkamer (LOL) en mijn schoonouders in de ouderslaapkamer. Er zat een heel dun gipswandje tussen. Ik had bijna het gevoel zowat bij ze in de slaapkamer te liggen....:)

5. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.502
    4.343
    113
    Vrouw
    Wij gaan elk jaar naar Het Vennebos en boeken ook altijd een extra nacht bij. We hebben één keer gehad dat dit niet mogelijk was van de 8 keer.
    Vorige week hebben wij voor het eerst in een 6p huisje gezeten, gezellige huisjes, maar met een woonkuil (niet diep hoor) en inderdaad een trap naar boven, naar twee slaapkamertjes. Wij noemden het de boomhut :) de trap is wel stijl, maar er zit zowel boven als beneden een hekje voor. Het megagrote voordeel van de 6p tegen de 5p huisjes is de ligging. De 6p liggen vooraan.
    Mijn dochter is 4 en die kon prima die trap op en af hoor, s nachts zat het hekje wel dicht.

Deel Deze Pagina