Eigenlijk alleen Liz of Lize, Lizzy vind ik alleen een koosnaampje en zeker niet mooi voor een volwassen vrouw of bijv. een hele forse vrouw. Floor vind ik niet zo geschikt in het Engels, maar als dat jullie niet uitmaakt wel een ok naam (Flore vind ik wel veel vrouwelijker!). Robin vind ik eigenlijk erg leuk, maar weer niet zo naast de jongensnamen.
Hoe zou je dat dan doen? Liz(e) als officiële naam en Lizzy als roepnaam? Of gewoon de naam Liz(e) geven en dan als koosnaampje Lizzy gebruiken?
Je vroeg het niet aan mij, maar ik zou dat laatste zelf doen. Gewoon als koosnaampje. Hebben wij hier ook: iedereen gebruikt haar echte naam, wij geregeld (en opa's/oma's en andere naasten) haar afgekorte koosnaam.
Robin het leukste. Past minder bij de namen. van de broers, maar dat zou mij niet tegenhouden. Misschien Fleur ipv Floor. Ik vind ze allebei leuk. Lizzy vind ik niet leuk voor en volwassene. Misschien Liz, Lise of Lisa?
Floor gestemd. Robin eigenlijk leuker maar vind Floor leuker passen bij Pepijn en noud. Flore nog leuker! Of lauren, lise, Valerie, of suze.
Ik heet ook Elisabeh maar word door iedereen Liz genoemd. Je hoeft het niet eens officieel te doen. (dit is overigens ook nog mijn tweede naam omdat mijn voornaam niet uitspreekbaar was in het land waar ik ging wonen) Lizzy en dan later gewoon Liz noemen
Eigenlijk geen van allen. Lizzy vind ik veel te engels naast de andere namen, en bovendien erg kinderachtig. Floor is zeer onpractisch vanwege het engelse woord. Robin vind ik leuk, maar wel voor een jongen. Als meisjesnaam vind ik het niets.
Lizzy vind ik de leukste naam! Floor en Robin passen beter bij de andere namen. Valérie vind ik ook een goede optie voor bij Pepijn en Noud