vind je het bealngrijk wat een ander van jou babynaam vind?

Discussie in 'Babynamen' gestart door tweeling, 9 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Mij doet het wel pijn als ik vervelende opmerkingen zou krijgen...
    Het is zo persoonlijk en het gaat om je kind :rolleyes:
    Toch kies ik wel wat wij willen, maar er is wel een naam afgevallen omdat ik hem toch te vreemd vond en bep. opmerkingen en vragen als; "hoe heet ie" ging verwachten, of makkelijk rijmpjes op kon verzinnen....

2. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Ik trok mij helemaal niks aan van wat mensen van de naam vinden!
    Natuurlijk is het leuk te horen als ze de naam wel mooi vinden maar als ze de naam niet mooi vinden is dat heel erg jammer voor hun... zolang mijn vriend en ik de naam maar mooi vinden ;)

Mijn zus had het toevallig een keer over de naam Zoë(wist niet dat wij die naam hadden gekozen) en toen zei ze dat ze daar heel erg aan zou moeten wennen als wij die naam zouden hebben gekozen!
    Toen ze Zoë eenmaal gezien had was ze om en nu vind ze het een hele mooie naam, ze wist niet eens meer dat ze dat gezegt had hihi

3. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Natuurlijk is het leuk als mensen 'jouw' babynaam leuk vinden, maar er zijn altijd mensen die het niet leuk vinden. De een houdt nu eenmaal meer van dit soort namen, de ander meer van dat soort namen.
    Ik heb wel eens een poll geplaatst om te kijken wat anderen het leukst vinden, maar vooral de reacties die je krijgt zijn handig. Sommige mensen kijken op een bepaalde manier tegen een naam aan, zoals jij die naam zelf nog niet hebt bekeken. Zo hebben anderen wel mijn ogen geopend bij bepaalde namen.
    Gelukkig zijn wij er nu uit wat 'onze' babynaam gaat worden, en het maakt me niet uit wie die naam wel of niet leuk vindt! :D

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Bij de naam van mijn dochter heb ik eigenlijk heel veel positieve reacties gehad..had ook wel het idee dat het over het algemeen wel in de smaak zou vallen..ondanks dat het voor nederlanders geen bekende naam is..maar ook voor turken is het dus geen veel voorkomende naam en we krijgen er hier dus heel veel positieve reacties op.
    Ze heet trouwens Eslem.

maar bij de naam voor de baby zijn er er nog niet helemaal over uit. Maar de naam die het waarschijnlijk zal worden zal bij vele mensen niet in de smaak gaan vallen..om de betekenis ervan.
    Mijn familie heeft heel erg duidelijk gemaakt dat ze het verschrikkelijk vinden. Maar voor ons is het een mooie naam met een prachtige betekenis..dus ik denk toch dat we er wel standvastig in zullen blijven en er toch voor zullen kiezen die naam te geven.

Ja het doet wel pijn als er rotopmerkingen komen..maar dat zal zijn omdat ze het 'extreem' vinden (islamitisch gezien) niet omdat het gewoon echt een absurd rare naam is ofzo.

maar ik heb me er bij neergelegd :)

Deel Deze Pagina