Balen!

Discussie in 'De lounge' gestart door luca2504, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oke, ik ben na een week ziek zijn eindelijk weer een beetje opgeknapt. Dus ik was gemotiveerd om de deur uit te gaan, iets leuks te doen met mijn dochter. Helaas regent het, dus besloot ik dat we naar het zwembad gaan. Alles voorbereid, bikini aan.. Wil ik wegrijden uit mijn tuin.. Rijd ik mezelf zo vast in de modder!

Mijn vriend heeft pas een greppel gegraven zodat het water achter het huis weg kan lopen, waardoor ik nu mijn auto eerst moet keren voor ik weg kan rijden. Alleen is de enige mogelijkheid tot keren midden in die plas water waar de greppel eindigt. Als het droog is geen probleem, maar als het regent is dit het resultaat.. Valt mijn leuke dagje zo in duigen! Zit nu te balen als een stekker, want vriendlief is te ver weg om me te komen helpen en mijn schoonvader, die een Pick up heeft is vandaag aan het werk :)

Ik vrees voor de preek die ik vanavond krijg omdat ik vier grote gaten in de tuin heb gegraven ;)

2. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Hahahaha!!! Sorry, ik moet wel even een beetje lachen om de foto en je tekst :D Maar rot is het zeker!!! Daar gaat je leuke dagje samen met je dochtertje!!! Hoop dat je vriend of schoonvader snel je auto eruit krijgt zodat je deze week toch nog iets leuks kan doen.

3. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wilde je een modder(zwem)bad???:D:p

4. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    :D zou mij ook zo kunnen overkomen.

Dat baal gevoel had ik een keer gehad toen ik mn auto niet in zn achteruit kreeg. En de auto heel lullig geparkeerd stond :)

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Luca wat een verhaal weer.... :D rot voor jou, maar je bezorgd ons zo wel weer wat free entertainment :D:D

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Een automonteur gaf me eens de tip om de automatten voor/achter de banden te leggen. Daar krijgen ze eerder grip op..
    Kun je daarna wel nieuwe kopen ;)

Misschien werkt een plank eronder ook wel?

7. Tja ik had mijn bikini toch al aan, had er wel even in kunnen duiken :cool:

8. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dan willen wij toch een nieuwe foto zien!!!!:p

9. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Wij hebben in Frankrijk he-le-maal vastgezeten in de modder, het was vreselijk (in een bos, het werd al donker...:$). Uiteindelijk de automatten gebruikt inderdaad. En vraag niet hoe, maar het is gelukt. (en opgelucht dat we waren!:D). Succes ermee!

Deel Deze Pagina