echt niet!!! bah weg met die vieze gladde sneeuw. TOen ik vanmorgen zag dat het regende was mijn dag gelijk goed.
Ik vind het echt jammer. Kan erg genieten van dit weer. Gisteren sneeuwde het hier nog flink. Heerlijk lange wandeling gemaakt met de jongens op de slee. Onze zoontjes vinden het ook geweldig. Komen uit school en spelen alleen maar buiten of waren aan het schaatsen.
Ik ben zo blij dat ik morgen weer fatsoenlijk door de straten kan fietsen en niet meer bang hoef te zijn dat ik val.. Hoop dat we geen sneeuw meer krijgen! Mag best vriezen no problemo maar geen sneeuw meer!
Ik vind het niet jammer dat het gaat dooien om een andere reden. Ik ben een groot schaatsliefhebber, dus gewoonlijk baal ik van de dooi. Maar nu heeft de sneeuw echt het ijs verpest. Dus laat alles maar wegdooien. En dan in februari graag een strenge vorstperiode zonder neerslag.
Zo jammer. Nu gaan we te maken krijgen met akelige atlantisch depressies met veel regen en wind. Geen flikkr aan. Geef mij maar vorst, lekker schaatsen, sleeën en veel buiten zijn.
Gelukkig hebben we februari nog. Over het algemeen een van de koudste maanden. En de weerkaarten geven op langer termijn alweer vorst aan..... Dus er zal nog wel het e.e.a. komen
Ik heb nee en ja gestemd. Aan de ene kant vind ik het jammer dat het weg is, aan de andere kant ben ik blij. Hihihi lekker dubbel, I know!
Ik ben er blij mee. Vind 2 weken sneeuw lang zat. Het begon nu te vervelen. Dochterlief vindt het niet zo leuk dus wij kwamen weinig buiten. Ik wil weer lekker naar buiten met de kleine meid
Kom in die sneeuwtroep amper vooruit met de kinderwagen dus kan me niet snel genoeg weg zijn, op naar de zomer!!
Trouwens heb het helemaal gehad met het koude weer in het algemeen......wil zomer....de kids lekker naar buiten. Dat binnen hangen ben ik helemaal klaar mee. En dat constant verkouden zijn van de oudste .... Helemaal klaar mee hahah
✔Ja, nu moet ik het mooie landschap/uitzicht missen ✔Ja, nu wordt het één grote vieze zooi op straat