Vind je het ook zo jammer dat het nu gaat dooien?

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 27 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Vind je het ook zo jammer dat het aan het dooien is?

1. Nee, ik ben blij dat de sneeuw straks weg is

2. Ja, nu moet ik het mooie landschap/uitzicht missen

3. Ja, nu wordt het één grote vieze zooi op straat

4. Ja, nu kunnen we niet meer sleeën, sneeuwpoppen bouwen, etc

5. Ja, om een andere reden

6. Geen mening/maakt me niks uit

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Vieze sneeuw bah. Ik heb er een hekel aan. Vond het al vervelend toen het begon, en ben dus blij als het weer weg is.
    Ook die kou mag van mij snel verdwijnen en regen vind ik ook niets.

Zit om heerlijk in het zonnetje met een fijne temperatuur te wandelen met F in de kinderwagen en de andere kids heerlijk aan het spelen.

2. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Ben blij dat die rommel weer weg gaat! Vind het normaal heel leuk hoor maar tijdens de zwangerschap dus helemaal niet! Eindelijk word ik weer een beetje mobiel! *steekt de vlag uit*

3. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Blij dat het gaat dooien!
    Wordt tijd voor lente, alles weer lekker groen.

4. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Zoonlief pakte zelf zijn slee al, en krijste de boel bij elkaar als hij ons huis zag! Die slee hebben we dus maar verstopt, en hij was vanmorgen nogal beteuterd toen het gordijn open ging.... Ik vond het superleuk dat hij zo genoot! Nu het weg is maar warm weer of gewoon nog een keer sneeuw! Lekker buiten spelen, maar daar is met die baggerzooi nu niets aan!

5. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik ben blij dat de sneeuw aan het verdwijnen is. Ik vind het er prachtig uitzien, maar ik wil gewoon heel graag lekker gaan wandelen met mijn mannetje en lopen door de sneeuw met de kinderwagen is niet echt prettig.

De sneeuw mag wat mij betreft wel blijven liggen op daken, veldjes en struiken. Dat ziet er mooi uit :D

6. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik vond het in het begin heel mooi, en het was leuk om te sleeën met de jongens... 5 minuten. Daarna was het ruzie maken en zeuren dat ze het koud hadden. Hopelijk vinden ze het volgend jaar al een stuk leuker (zijn nu 2 en 3,5).
    We hebben dus veel binnen gezeten, ben blij dat het weer dooit, en ook meteen 11 graden, heerlijk :D

Dus ik ben blij omdat:
    - de kinderen het niet zo leuk vinden
    - ik het zat ben om een half uur bezig te zijn met aankleden voordat we naar buiten kunnen
    - ik met de kinderwagen er moeilijk door kom
    - ik de boswandelingen mis
    - ik wil dat het lente wordt!

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Aan de ene kant vind ik het jammer, we hebben hier heuveltjes om de hoek, perfect om vanaf te sleeën. Tot vandaag was de sneeuw daar nog erg mooi, ik vrees nu alleen nog maar een natte bende. Gisteren nog lekker gesleed en de kinderen van de heuvel afgerold. Moet zeggen dat ik net de verwachte regen en wind niet zo blij ben...

Ben wel blij dat de gladheid straks weg is, ben 1,5 week geleden op mijn stuitje gevallen en dat doet nog steeds pijn. En het trekken van de slee naar school en terug ben ik ook wel zat. En we wilden gister eigenlijk naar de Efteling, maar vanwege het weer gingen we liever niet de weg op. Net als vandaag. Ik had wel net mijn routine gevonden in het snel aankleden van de kinderen om naar buiten te gaan, als het weer een keer gaat sneeuwen moet ik er weer aan wennen denk ik ;).

Doe mij maar de lente in ieder geval!

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Die stek is zoooo erg, maarja moet toch een keer!

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik ben blij dat het warmer wordt en dat de sneeuw verdwijnt. Heb de afgelopen weken het huis haast niet uit gekund, omdat het voor Caitlyn te koud was om naar buiten te gaan, dus ben blij als de straat straks weer begaanbaar is en ze in de wandelwagen kan, zodat ik samen met 'r ook weer even een boodschapje kan gaan halen :)

10. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ik vind het wel jammer dat het gaat dooien. Ik had nog wel willen schaatsen.

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.236
    16.603
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik ben blij dat die zooi weg is.Kom amper de deur uit met de kinderwagen.Ik kan er niet mee zitten.

12. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    ik vind het erg jammer en mijn zoon ook. afgelopen weken konden we heerlijk schaatsen en de afgelopen week sneeuwpoppen bouwen, sneeuwkasteel en sleeën e.d. als het nu nog zonnig was met een lekker temperatuurtje zou ik niet zeuren maar deze regen is ook 10x niks dus... :(

13. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    ik ben blij dat het weg is, tenminste de gladheid op de wegen enzo

14. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nee!

Gisteren heeft mijn man nog de hele middag met zoonlief in de sneeuw gespeeld en gesleet, maar ik ben blij dat ik nu weer normaal kan lopen en fietsen en dat de thermosstaat ook weer wat lager kan.

15. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Dan gaat de ns eindelijk normaal weer rijden

16. Koon

Koon Niet meer actief

Ik ben niet zo'n sneeuwliefhebber dus nee, ik vind het niet erg.
    Al heb ik wel liever vriesweer dan dat vieze natte druilweer wat komende week voorspeld wordt.

17. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik vind het vooral jammer dat het weer 10 graden wordt. Sneeuw ben ik na een tijdje wel beu (ik kan straks tenminste m'n hakken weer aan zonder benen te breken), maar ik vind die kou nog zo lekker!

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik baal van de westenwind, want die staat op onze huiskamer en nu tocht het door de roosters.

19. xLau

xLau Lid

19 jan 2013
    53
    0
    0
    school
    Ben blij dat t weg is. Op naar de lente!

20. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik ben er ook wel klaar mee. Ik ben gewoon echt geen wintermens. Morgen eindelijk weer gewoon naar mijn werk rijden. Ik heb de afgelopen dagen zoveel ongelukken zien gebeuren. Van mij mag de zomer komen, vrolijke kleding, zonnetje, gebruinde gezichtjes en niet hoeven klappertanden langs de zijlijn.

Deel Deze Pagina