Vieze sneeuw bah. Ik heb er een hekel aan. Vond het al vervelend toen het begon, en ben dus blij als het weer weg is. Ook die kou mag van mij snel verdwijnen en regen vind ik ook niets. Zit om heerlijk in het zonnetje met een fijne temperatuur te wandelen met F in de kinderwagen en de andere kids heerlijk aan het spelen.
Ben blij dat die rommel weer weg gaat! Vind het normaal heel leuk hoor maar tijdens de zwangerschap dus helemaal niet! Eindelijk word ik weer een beetje mobiel! *steekt de vlag uit*
Zoonlief pakte zelf zijn slee al, en krijste de boel bij elkaar als hij ons huis zag! Die slee hebben we dus maar verstopt, en hij was vanmorgen nogal beteuterd toen het gordijn open ging.... Ik vond het superleuk dat hij zo genoot! Nu het weg is maar warm weer of gewoon nog een keer sneeuw! Lekker buiten spelen, maar daar is met die baggerzooi nu niets aan!
Ik ben blij dat de sneeuw aan het verdwijnen is. Ik vind het er prachtig uitzien, maar ik wil gewoon heel graag lekker gaan wandelen met mijn mannetje en lopen door de sneeuw met de kinderwagen is niet echt prettig. De sneeuw mag wat mij betreft wel blijven liggen op daken, veldjes en struiken. Dat ziet er mooi uit
Ik vond het in het begin heel mooi, en het was leuk om te sleeën met de jongens... 5 minuten. Daarna was het ruzie maken en zeuren dat ze het koud hadden. Hopelijk vinden ze het volgend jaar al een stuk leuker (zijn nu 2 en 3,5). We hebben dus veel binnen gezeten, ben blij dat het weer dooit, en ook meteen 11 graden, heerlijk Dus ik ben blij omdat: - de kinderen het niet zo leuk vinden - ik het zat ben om een half uur bezig te zijn met aankleden voordat we naar buiten kunnen - ik met de kinderwagen er moeilijk door kom - ik de boswandelingen mis - ik wil dat het lente wordt!
Aan de ene kant vind ik het jammer, we hebben hier heuveltjes om de hoek, perfect om vanaf te sleeën. Tot vandaag was de sneeuw daar nog erg mooi, ik vrees nu alleen nog maar een natte bende. Gisteren nog lekker gesleed en de kinderen van de heuvel afgerold. Moet zeggen dat ik net de verwachte regen en wind niet zo blij ben... Ben wel blij dat de gladheid straks weg is, ben 1,5 week geleden op mijn stuitje gevallen en dat doet nog steeds pijn. En het trekken van de slee naar school en terug ben ik ook wel zat. En we wilden gister eigenlijk naar de Efteling, maar vanwege het weer gingen we liever niet de weg op. Net als vandaag. Ik had wel net mijn routine gevonden in het snel aankleden van de kinderen om naar buiten te gaan, als het weer een keer gaat sneeuwen moet ik er weer aan wennen denk ik . Doe mij maar de lente in ieder geval!
Ik ben blij dat het warmer wordt en dat de sneeuw verdwijnt. Heb de afgelopen weken het huis haast niet uit gekund, omdat het voor Caitlyn te koud was om naar buiten te gaan, dus ben blij als de straat straks weer begaanbaar is en ze in de wandelwagen kan, zodat ik samen met 'r ook weer even een boodschapje kan gaan halen
ik vind het erg jammer en mijn zoon ook. afgelopen weken konden we heerlijk schaatsen en de afgelopen week sneeuwpoppen bouwen, sneeuwkasteel en sleeën e.d. als het nu nog zonnig was met een lekker temperatuurtje zou ik niet zeuren maar deze regen is ook 10x niks dus...
Nee! Gisteren heeft mijn man nog de hele middag met zoonlief in de sneeuw gespeeld en gesleet, maar ik ben blij dat ik nu weer normaal kan lopen en fietsen en dat de thermosstaat ook weer wat lager kan.
Ik ben niet zo'n sneeuwliefhebber dus nee, ik vind het niet erg. Al heb ik wel liever vriesweer dan dat vieze natte druilweer wat komende week voorspeld wordt.
Ik vind het vooral jammer dat het weer 10 graden wordt. Sneeuw ben ik na een tijdje wel beu (ik kan straks tenminste m'n hakken weer aan zonder benen te breken), maar ik vind die kou nog zo lekker!
Ik ben er ook wel klaar mee. Ik ben gewoon echt geen wintermens. Morgen eindelijk weer gewoon naar mijn werk rijden. Ik heb de afgelopen dagen zoveel ongelukken zien gebeuren. Van mij mag de zomer komen, vrolijke kleding, zonnetje, gebruinde gezichtjes en niet hoeven klappertanden langs de zijlijn.