Hoi allemaal, Ik wil echt heel graag een waterbevalling, maar mijn verloskundige doet dit niet. Ik woon in almelo, Overijssel. Heeft iemand enig idee waar ik wel terecht kan? Snap niet dat ik er zo weinig over kan vinden. Echt jammer! Hopelijk kan iemand mij hier helpen. Groetjes, Hanna
Hee ik zag dat er nog niemand had gereageerd.. Ik weet zelf eigenlijk ook geen antwoord op je vraag maar probeer t toch! Hebben ze in almelo geen meerdere praktijken? Anders zou ik in Wierden eens rondvragen.. ik zit daar bij de praktijk, maar weet zo eigenlijk niet of ze waterbevallingen doen. Dan zou je ze even moeten bellen of mailen. Hoeveel weken zwanger ben je ?
Hee, Thanks voor je reactie! Klopt, heb het ook pas net geplaatst Heb al een beetje gekeken, maar kon niets vinden over meerdere praktijken. Oke, zal ik in Wierden eens vragen. Dat is ook dichtbij.. Ben 22 weken. Nog wel vroeg om aan een bevalling te denken, maar wil gewoon zekerheid hebben.
Op zoek naar een verloskundige die het wel wil doen! Het is echt de moeite waard namelijk Ik heb hier een site waarop je per provincie de praktijken kunt vinden die waterbevallingen doen. Weet niet hoe up-to-date hij is, maar wellicht heb je er toch wat aan: www.dewaterbevalling.nl Succes met je zoektocht!
Oke, ik dacht dat ze er misschien wel 2 of 3 hadden in almelo. Nergens op gebaseerd hoor . Nou groot gelijk dat je vast gaat zoeken waar het wel kan, als je alles op t laatst moet doen kom je in tijdnood. Ik hoop voor je dat het lukt, en dat wierden er misschien wel aan doet. Veel succes
Dank je wel allebei!! Ben er helaas vandaag nog niet aan toegekomen om te kijken, maar ga ik morgen zeker doen! Super die lijst ook! En Wierden staat wel tussen een andere lijst die ik even had gevonden. Dus ik ga morgen bellen. Ben benieuwd!