Vind jij jezelf aantrekkelijk en vindt jouw man je nog aantrekkelijk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 20 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zizzy

Zizzy Actief lid

16 feb 2021
    171
    94
    28
    Vrouw
    Als ik ‘s ochtends in de spiegel kijk ben ik niet zo enthousiast maar als de boel een beetje gefatsoeneerd is vind ik mezelf wel aantrekkelijk. Is niet altijd zo geweest. Tot mijn 20e vond ik mezelf echt heel erg lelijk. Zo zonde als ik foto’s terug kijk. Ik had echt wel een leuk koppie. Daarna werd ik wat zelfverzekerder tot ik op m’n 35e ziek werd, dat heeft me getekend/ouder gemaakt. De rimpels begonnen ook wel een beetje enzo. Nu ben ik 42 en ben ik “blij” met m’n rimpels, ze horen gewoon bij het ouder worden proces. Qua lichaam weeg ik evenveel als 20 jaar geleden (jeej) maat 36. Wel is mijn lijf door m’n zwangerschappen veranderd. Grotere borsten, ze hangen niet (weer jeej) maar bredere heupen en geen mega strakke buik meer. Dus ik ben tevreden :)
    Mijn man vind mij ook nog aantrekkelijk.

2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    Dat was een ouwe en met makeup (fotoshoot)

3. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao:

4. Zizzy

Zizzy Actief lid

16 feb 2021
    171
    94
    28
    Vrouw
    Aanvulling: ik denk dat je eigen zelfverzekerdheid invloed heeft op hoe aantrekkelijk je bent voor anderen. Toen ik dus jong was en mezelf lelijk vond zag niemand mij staan. Toen ik zelfverzekerder werd stonden de jongens in de rij.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.873
    113
    Daar ben ik ook van overtuigd.

6. Novi

Novi Niet meer actief

Ik vind mezelf aantrekkelijk en mijn man vindt dat ook. En ik hem ook. Dus dat zit wel goed :roflmao: Overigens vind ik zowel hem als mezelf nu aantrekkelijker dan 10 jaar geleden. En we zijn niet afgevallen, meer gaan sporten o.i.d. Ik vind "oudere mensen" oprecht aantrekkelijker dan een jong bloempje met alles perfect. Juist de levenservaringen, zelfbewustzijn en het zelfvertrouwen dat je met de jaren krijgt maakt iemand voor mij aantrekkelijk.

7. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.769
    2.185
    113
    Ik vind mezelf zeker nog aantrekkelijk en doe daar ook wel wat voor. Ik heb het geluk dat ik niet hoef te sporten maar soms moet ik juist wel opletten dat ik niet te zwaar wordt.
    Ik probeer nog steeds te zorgen dat ik er goed uitziet als ik mijn vriend weer zie: iets leuks aantrekken, make up op. Ik vind mijn vriend ook zeker nog aantrekkelijk hoewel zijn libido de laatste tijd iets achteruit gaat, dat is jammer.

Ik wou dat iedere vrouw zichzelf gewoon mooi vond zoals ze is, want mannen hebben zo een brede smaak!

8. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.961
    3.844
    113
    Vrouw
    Bwoahhhhhh vind mezelf gewoon denk ik.
    Heb ondergewicht en bijna geen borsten :roflmao: maar mijn buik en benen zijn mijn trots :oops::roflmao:

9. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.689
    2.389
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik vind mezelf best aantrekkelijk! Was zaterdag ook weer eens uit gegaan en wow, ik mag er best zijn. Ik werd zo ongeveer aanbid door een behoorlijk aantal mannen! Best leuk zo op je bijna 40ste nog!

Mijn inmiddels ex man blijkbaar niet meer! Maar ja, zijn verlies denk ik dan maar. Ondertussen weer een hele leuke vriend die me wel heel aantrekkelijk vind.

En dames, mijn vriend vind mij juist te dun terwijl ik aan de bovenkant van het gezonde bmi zit :roflmao:. Hij ziet graag een (nog) dikkere kont. Dus ja. Een kilootje meer is echt niet erg hoor! Voor de meeste mannen dan denk ik!!

Zizzy vindt dit leuk.
  10. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Ik vind mezelf niet suuuper aantrekkelijk...maar ik zou ook niet zeggen dat ik mezelf lelijk vind. Het past gewoon niet bij me om daar zelf wat van te vinden, omdat ik me goed realiseer dat uiterlijke schoonheid niet alles is en ook zeker niet het belangrijkst. Ik vind overigens iedereen op zijn manier mooi, maar dat heeft 9 van de 10 keer te maken met een bepaalde uitstraling in combinatie met karakter, waardoor iemand gaat stralen. En dat kan zooo aantrekkelijk zijn, los van specifieke uiterlijke kenmerken. Het komt in 1000 gedaantes.

Mijn man heeft letterlijk nog nooit gezegd dat hij me mooi vindt. :roflmao: Ik heb hem er eens naar gevraagd, dan zegt hij heel droog... "anders was ik toch niet met je getrouwd". Hij is niet zo van de complimenten geven, dat moet ik maar gewoon "weten" volgens hem. En hij vindt het ook niet leuk als anderen mij complimenteren of iets, dat triggert een soort jaloezie bij hem.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  11. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    heel erg bedankt..
    Vind het fijn als iemand even aan mij denkt ook al op het forum etc. Ik ben er mee bezig. Ik ben gestopt met werken om alles op een rij te zetten. Als eerst begin ik met mezelf. Ik ga heel hard me best doen om van mezelf te houden en waarderen

Marti en Anouk2005 vinden dit leuk.
  12. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Ik schrik echt van de dames die zichzelf lelijk, gedrochten en afgrijselijk noemen.

Niet dat ik naief ben, want ik snap echt wel dat ervaringen, ziektes, psychische problemen hier een oorzaak van zijn.

Maar het is meer het besef.

Iedere vrouw zou zich mooi moeten voelen en tevreden zijn met zichzelf.

Bijgevoegde bestanden:

Zizzy, GossipGirlxoxo, Mim89 en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.832
    18.554
    113
    Vrouw
    Lastige vraag. Ik ben altijd al best onzeker geweest eigenlijk. Er zijn een aantal dingen aan mezelf die ik gewoon niet mooi vind; mijn neus, brede schouders en smalle heupen, gevoelige/ onzuivere huid, statisch dun pluis haar...
    Het is niet dat ik nooit een compliment krijg ofzo van mijn man, in tegendeel. Maar het is gewoon een diepgeworteld gevoel van niet goed genoeg zijn denk ik en vaak vergelijken met anderen...
    Qua gewicht ben ik wel tevreden, na de zwangerschappen vrijwel niets aangekomen eigenlijk, enkel iets meer vet op mijn buik, high waist broeken it is :thumup::D

En soms heb ik dagen dat ik mij echt super goed voel, bepaalde periode van de maand zeg maar:cool: hahah.

14. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Ik vind mijzelf momenteel niet zo aantrekkelijk. Zo’n 4 maanden na de zwangerschap draag ik nog 10 kilo extra met mij mee. Ik heb 2 keizersnedes gehad en ik heb nu zo’n ‘schort’.
    Maar goed, ik ben realistisch. Ik weet ook dat die buik nog wel wat bijtrekt. Die 10 kilo heb ik zelf in de hand en daar ga ik na de kerst weer aan werken. Als die 10 kilo eraf is ben ik nog steeds wat chubby maar dat vind ik prima. Ik hoef niet slank te zijn om mij goed te voelen.

Ik denk wel dat mijn man mij nog aantrekkelijk vindt.

15. Novi

Novi Niet meer actief

100% waar. En een mooi persoon is niet per se een aantrekkelijk persoon voor anderen. Het gaat om wat je uitstraalt.

Neuzeke vindt dit leuk.
  16. Mentos8

Mentos8 Bekend lid

2 nov 2020
    751
    451
    63
    Vrouw
    Ik vind mezelf een best aantrekkelijk, maar heb wat "achterstallig onderhoud" sinds laatste bevalling, alweer half jaar terug. Zou wat meer aandacht aan kapsel of kracht training of pedicure etc moeten besteden want dat zou alles nét wat mooier maken. Maar gewoon geen tijd/energie/puf voor.

17. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.654
    27.304
    113
    Vrouw
    We zijn 18 jaar samen. En heb gelukkig niet meer het hele iele tienerlijf van toen :D

Enige dat ik minder aantrekkelijk vind en mijn man ook: mijn borsten. Ik geef nog borstvoeding en nu zwanger zijn de tepels ook nog eens heel donker. Ze kijken triest naar beneden ook.

Maar verder? Ben tevreden hoor! Man ook haha

Ik loop vol zelfvertrouwen door de sauna heen

18. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.412
    30.754
    113
    Vrouw
    Eens!
    Laat je niet gek maken door wat je online ziet. 20%vrouw 80%filter.
    Je ziet eruit als een vrouw/moeder van jouw leeftijd. En kijk naar je sterke punten.
    En wees trots op wat je lijf heeft gepresteerd, en de sporen die dat heeft nagelaten.

Syane, GossipGirlxoxo en Anouk2005 vinden dit leuk.
  19. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Bij mij gaat dat echt op de cyclus mee. De 2 weken na een menstruatie ben ik me erg bewust van mezelf en vind ik mezelf ook het mooist. Na de eisprong zakt dat altijd weer af tot na de volgende menstruatie. Goh, ik ben net een vrouw :) Maar over het algemeen best tevreden en mijn man ook.

Anouk2005 en Havermout vinden dit leuk.
  20. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Allereerst nooit beseft dat we beide in hetzelfde jaar een 'nieuwe' partner hebben gevonden.

Hoe ik mijzelf zie, Mwah ik weet dat ik in veel mensen hun ogen niet mag klagen, heb mijn figuur nog behoorlijk vergelijkbaar met voor ik 3 kinderen op de wereld zette. Helaas wordt er dan wel vergeten dat het geen keus of beslissing is, of dat ik er moeite voor moet doen.
    Ik vind mijzelf dus ook niet bepaald aantrekkelijk ofzo, eerder een manke nelis met een prima figuur en iets te laag gewicht.
    Mijn man daarintegen vind mij wel aantrekkelijk en laat dat prima blijken. En ondanks zijn zorgen als ik ineens weer veel afval of door reacties of pijn nauwelijks iets kan eten, is hij er zoals hij zelf zegt behoorlijk trots op dat ik er zo aantrekkelijk en qua figuur zo uitzie na 3 kinderen. Geeft hem wel een ego boost, zoals hij het zelf aan geeft. :|

Iertje81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina