Paar jaar terug heb ik ergens 10 euro gevonden, in dezelfde week vond ik hier in het dorp nog eens 35 euro. Gewoon op straat en er was niemand meer te zien. Was vast uit iemands jaszak gevallen.. Dat was wel het hoogste bedrag dat ik heb gevonden, helemaal in een week😄 Verder vorige week 2 euro gevonden.
Dat denk ik ook, ik heb al aardig wat gevonden laatste was 2 briefjes van 20 lagen op elkaar in de winkelstraat ik schrok ervan en zei kijk nou!!! Mensen achter me baalde behoorlijk.. ik heb mijn meiden extra kunnen verwennen daarmee
Ik pak zelfs 5 cent op. Je zal maar net in de winkel staan met je boodschappen en moeten pinnen omdat je 5 cent contant te kort komt, hoe vaak me dat overkomt... Dan zou ik toch spijt krijgen dat ik dat muntje niet van de straat heb geraapt .
Mijn man (destijds vriend) heeft op vakantie in Australie een hoop briefjes van 50 dollar gevonden. Hoeveel weet ik niet meer....Waarschijnlijk had iemand net gepind en een spoor van geld achter zich laten vallen.
Al best vaak zelfs Paar weken terug nog een briefje van 50 op het toilet in het cafe. Had het aan de barman gegeven (bekende) met het idee dat er misschien nog iemand die dag terugkwam voor dat geld, maar er kwam niemand, dus volgende dag kreeg ik het... Ook wel eens 20, 10, gevonden en een keer een volle portomonnee zat echt best wel wat geld in, geloof iets van 250 gulden was dat nog... maar daar zat ook een adres in, dus heb de portomonnee naar de eigenaar terug gebracht, kreeg ik een lolly als bedankje haha, ik was toen 12 ofzo
Nog nooit groot geld, gister wel 2 keer 50cent gevonden, en parkeerkosten waren 50 cent.. Dus eigenlijk 50cent verdient haha
Een keer 40 euro in de lift van de flat waar ik woonde. En verder een keer een volle portemonnee, die heb ik netjes teruggebracht naar de eigenaar. Zelf wel een keer mijn telefoon verloren en die is gevonden door 2 scholieren en heb ik netjes teruggekregen
nee helaas... ik heb wel pas een briefje van 5 euro in een jas gevonden die ik al heel lang niet had aangehad. Voelt ook een beetje als iets winnen terwijl het gewoon mijn eigen held is haha
Ik pasgeleden 20 euro op straat. Ook wel eens 35 euro gevonden op het toilet tijdens een tentfeest, dus ja dat kan werkelijk van iedereen zijn... Mijn moeder vorig jaar 6 briefjes van 50 in de bosjes. En ruim 30 jaar terug eens een portemonnee met ruim 2200 gulden erin. geen briefje, geen adres, alleen met geld erin. Dat geld heeft ze apart gelegd (mijn moeder zat in de bijstand met 3 jonge kinderen) en daar deed ze de extra dingen van voor ons, een keer een ijsje, nieuwe schoenen. Uiteraard wist ik dit niet, heeft ze pas veel later verteld.
Laatste keer was vorig jaar in de efteling. Een groep jongeren waren daar en een van die jongens liet een pak geld vallen. Uit zijn rugzak. Was minimaal 100 Euro, hij had niks in de gaten. Heb het netjes teruggegeven en hij zei helemaal niks kreeg alleen een boze blik. En bedankt hè ventje
Nee nooit, vroeger weleens een groot bedrag gevonden. Lagen meerdere briefjes opgevouwen. Gemeld bij politie maar eigenaar heeft zich toen niet gemeld.