Ik heb zes keer moeten kijken hoe ik het zou uitspreken, maar gelukkig heb je het er bij staan. Ik vind het vrouwelijker klinken, ik zou dus voor V gaan.
Ik zou ook een meisje verwachten bij die naam. Als het officieel een jongensnaam is zou ik de naam niet aan een meisje geven.
ik vind het vrouwelijk klinken, ook al is het de naam van een mannelijke engel. En engel of niet, ik vind de naam afschuwelijk.
Unisex. Maar inderdaad, mijn eerste gedachte bij je uitspraak was gewoon met een J door de Y. Niet mijn smaak, al vind in namen als Jedidja wel leuk. Gewoon als Jeedidjaa uitgesproken.
Yelahoe? Ik ben blij dat je de uitspraak erbij hebt gezet want ik werd er niet wijs uit. Maar ik vind het vrouwelijk klinken. Al zou ik dus echt geen idee hebben hoe je het schrijft als je de naam alleen hoort. Kortom; voor mij echt veel te apart
Let op de spelling... Een Y wordt zowel in Nederlands als Engels nooit als een DJ uitgesproken, maar altijd als een gewone Hollandse J. Wil je een DJ klank, dan moet je een J nemen Verder vind ik het kijken op Elijah en daarom mannelijk.
Jelaya, zo zou ik het schrijven. Dan weet ik in ieder geval hoe ik het uit moet spreken en heb je toch je Y Zo vind ik het ook kunnen voor een meisje.