ale: Ben me rot geschrokken.....maar wel grappig. Ben alleen wel bang dat de meiden vannacht gillend wakker worden.
Hahahahahahaha ( bij gekomen van de schrik) hahah schrok ik even haha..! ( hart klopt nog steeds snel) haha
Mijn dochter in tranen, had net daarvoor muziek geluistert, dus we schrokken ons een hoedje. Zelfs de baby schrok van mijn schrik reactie, hele buik ging heen en weer ale:
Ik heb 'm net doorgestuurd naar de mail van m'n vriend op z'n werk, dan ziet 'ie 'm morgen vroeg. Hi hi hi....
Mijn god......schrik me de pleu...! Arm kindje....wat nou hart van een annanas eten...hier krijg je pas weeen van!
ok dan wie staat er op het punt van bevallen? emails inleveren hahaha goede kans dat we een geboorte golf krijgen hier op het forum maaaaaaaar wil je de dame's niet meer zo laten schrikken
whoa! die moet ik morgen even naar een collega sturen denk ik maar die stuurt zelf ook altijd vanalles.. en is sochtends vanalles.. behalve wakker! *lach*
dat had ik dus ook met mijn dochter. we keken hem samen omdat we altijd zulke spelletjes doen. In begin dacht ik neeee er gebeurt vast en zeker wat, maar omdat het wat langer duurde dacht ik echt nou het is wel veilig ik voelde me zooo rot want ze was echt in tranen. gelukkig konden we erna er echt in tranen om lachen.
whaha ja daarom schreef ik al alvast sorry onder de link.. maar is het niet zo dat als je na de eerst paar reactie hem door heb? ik denk dat ik dan minder zal schrikken of niet? sorry zal nooit meer doen hihihi
@ Peeetje, Nee mijn meisje kon er niet om lachen hihi, die was zo geschrokken, kwam direct niet meer in de buurt van de pc Mama, zei ze, ik vind dat niet leuk, ..... en weg was ze hihi
hmz joland heeft ook weer zo zijn voordelen ik zou het filmpje opslaan als ik jou was slechte gedachte Deb heb je ahahaha
Ik was met m'n man aan de telefoon en had nog niet naar de reacties gekeken, dus ik had het gewoon aangeklikt. Maar m'n geluid stond ook nog aan, opeens komt dat enge monster te voorschijn. M'n man merkte m'n schrikreactie en nu wilt hij hem vanavond ook zien! Mag je zwangere dames wel aan het schrikken maken? Is dat niet slecht voor ze? Gelukkig ben ik nog niet zwanger!