Vind raar want in sommige winkels staat ie onder jongens en sommige onder meisjes. Vond bont zo aantrekkelijk en schijnt ook brede pasvorm te zijn maat twijfel of het niet te jongensachtig is? Bekijk bijlage 428898
hmmm ik zou het eerlijk gezegd niet kunnen zeggen. Ik zou ze zelf laten staan, want voor mijn dochter zou ik ze te jongensachtig vinden maar voor mijn zoon te meisjesachtig haha.
Ja ik twijfel dus ook maar ben niet van de puntlaarzen en hard roze etc. Is ook geen aanbieding dus denk ik ik die laat staat dan.. Ik weet dat in winkel ze bo-bel en pinnochio paste was goed met haar kuitjes. Weten jullie toevalling hoe red-rag en develab in schacht vallen?
Zo'n hak zou ik ook niet doen voor mijn dochter. De Develab vind ik echt een leuke stoere meisjeslaars. Ik zou hem ook wel willen kopen voor mijn dochter haha.
Bedankt Ik denk dat ik poging waag tot die develab is in flinke aanbieding en gratis zend/retour Ben benieuwd of haar kuiten passen in
Develab valt smal denk daar wel even om. Mijn dochter heeft namelijk hele smalle voeten en dit merk werd mij geadviseerd.