push up bikini

Discussie in 'De lounge' gestart door dds, 30 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Hoi!

Wie weet een goede push up bikini?

Groet!

2. Minerva

Minerva Niet meer actief

Euh.... H&M, Wehkamp, Hunkemoller, Livera, Zalando....?

3. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Dat weet ik, ik wil advies van vrouwen met kleine borsten......

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik en mijn tekort aan voorgevel lezen mee. :p

5. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ik vind die topjes al snel zwaar worden, want ze zuigen zich vol met water. Daarom zou ik niet voor een push-up triangel-bikinitopje gaan, maar eerder voor een push-up met beugel o.i.d.

6. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een maximizer bikini van de hunkemoller en die zit echt heerlijk; ) en jw boobazijn ineens een stuk groter haha

7. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, ik ook!

8. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ik haalde ze altijd bij h en m...met gel kussenjes..zogen zich niet vol water haha

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

:die maximizers , zuigen die niet ontzettend veel water op??? dat je e uur loopt na te lekken als je hebt gezwommen?

mijn voorgevel kun je ook niet echt een voorgevel noemen, meer een klein afdakje:):):)

ik lees dus ook even mee :p

10. Minerva

Minerva Niet meer actief

Yep! Daarom heb ik ook maar één jaar een push-up bikini gehad. Je borsten blijven nog lang na lekken :)D) en klammig door al het vocht. Ik vond het niets...

Om toch nog "iets" te krijgen, kun je wel voor een voorgevormde bikini gaan. Dan heb je tenminste nog een beetje een mooie vorm, maar dan niet van die enorme stootkussens voor je borsten :p

11. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik vind dat nalekken heel erg mee vallen. .

12. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ik ben er ook naar aan het kijken maar heb een voorgevormde bikini waarbij het probleem is dat als je je afzet onder water of met wat meer kracht naar voren gaat dat de cups 'open' gaan staan. Door de kracht van het water flappen ze open zeg maar, is dat bij die niet? Boven water is het normaal maar als ik dan onder water afzet heb ik geen zin dat de mensen met duikbrillen even kunnen meegenieten :p.

13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier een voorgevormde met iets wat vulling. Moet wel altijd met m'n armen het overige water er uit duwen maar daarna gaat het prima! Vd hunkemoller heb ik er 2..

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hunkemöller push up top? Bestel nu bij wehkamp.nl

Ik ben zo plat als een dubbeltje en vind met die heel erge vulling dat als ik buk met die kleine meid zoveel inkijk heb

Deze duwt niet echt veel omhoog maar door de pasvorm lijkt t alsof er heel veel in t topje zit

Helemaal happy mee

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    En heb gewone triangel tops en x gel achtige vulling in triangel vorm gekocht nou beste koop ooit wat is dat perfect!
    Ff zoeken of ik t online kan vinden

16. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Heb ik ook! Zo'n succes dat ik er dit jaar 2 bijgehaald heb. Je krijgt er een mooie decollete van, zondar dat het overduidelijk een maximizer is.

Dat lekken vond ik wel meevallen hoor, maar het duurt idd wel wat langer voor ie droog is. Zie er trouwens wel veel vrouwen ff in knijpen als ze uit het zwembad komen :D

Je moet ze trouwens wel echt even aanpassen. Toen ik hem zo zag hangen, dacht ik echt niet!!! Maar mijn man vond dat ik hem echt even moest passen (als kijkend naar de mega poster van Sylvie)....

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Maar heb je dan niet als je voorover komt die hele top open staat?
    Of ben ik gewoon té plat haha

18. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat open staan heb ik ook geen last van :) hij sluit mooi aan.. idd wat wr net gezegd werd. . Ik zou hem wel even aan passen

19. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Mijn zusje vind die van de primark ook erg fijn, ik zou ze normaal gesproken ook halen Maar nu heb ik ze niet nodig:p. Misschien kan je daar ook is kijken dan, helemaal omdat ze niet heel duur zijn:).

Succes

Deel Deze Pagina