Coca cola is lekkerder uit zo'n glazen flesje als uit een blikje! En idd chips uit de minizakjes ook!
Zo dat is nog eens een verklaring... Zou het? ! Ik vind de structuur ook anders... Maar dat kan natuurlijk ook lijken omdat zo'n Kwak van je lepel anders is als dat je het door dat kleine gaatje spuit...
Jaaaaaaaa Nog een paar: toetjes (zoals yoghurt, vla, kwark, ijs) zijn lekkerder met een plastic lepeltje, dan met een van metaal. Thee is lekkerder uit een glas, dan uit een mok
Geldt mi niet voor alles. Zo vinden wij macaroni van de dag ervoor veel meer smaak hebben (alles lekker in elkaar getrokken qua smaak). Maar voor het merendeel van de producten heb je wel gelijk hoor
Ja Abri! Wat betreft macaroni geef ik je groot gelijk! Maar nasi ofzo, moet ik echt niet meer hebben. Zelfde met tajine/curry achtige gerechten, alleen lekker van het vuur af vind ik persoonlijk!
Maar als je minder van de lekkerste snoepjes hebt en dus meer 'vieze' snoepjes op moet eten, dan koop je ze toch juist minder snel weer? Ik tenminste wel. Koop dus nooit meer van die kleine zakjes omdat ze veel oranje en gele snoepjes hebben die erin zitten. Mijn man vindt die gele en oranje trouwens juist het lekkerst.. wat een idioot he?
Cola uit blik vind ik dus juist viezer. Zit een roest- / metaalsmaak aan. Wat juist lekker is is stopverf, alleen dan een dag later weer opbakken zodat je lekker bruine korstjes erop krijgt.
Dat frikandellen uit de muur net iets lekkerder zijn als ze er al even liggen ipv dat ze gelijk uit het vet komen..... Ik zal vast de enigste zijn hahaha..
Als je frietjes hebt gehaald, zijn de eerste frietjes die je zo uit de zak eet veeeel lekkerder dan wanneer ze daarna op je bord liggen. En ik vind altijd, als ergens de verpakking van veranderd, de smaak minder lekker is opeens...
kennelijk niet, want als er 10 lekkere i nzitten en 20 gore, kopen mensen vaker een nieuwe zak zodat ze weer "lekkere" hebben.Zo werkt het kennelijk...