Ik vindt Marktplaats steeds minder leuk worden om iets te verkopen, mensen doen de gekste biedingen of reageren gewoon niet meer....zo irritant. Dan heb je nog naar mijn idee van die hobbybiedsters die overal op bieden en vervolgens niet reageren of binnen een minuut de biedingen weer weghalen. Denken mensen wel na als ze bieden? volgens mij lezen de meeste de advertentie´s niet eens. Zo had ik afgelopen week een advertentie gezet voor een Easybase met duidelijke vermelding: bij een bod van 70,- direct verkocht. krijg ik een mail ik bied 60,- maar wil dan de buikdrager erbij hebben....duhhhhh ga geen gratis buikdrager weggeven ga lekker naar een babywarenhuis daar krijg je van alles gratis. uiteindelijk aan iemand anders voor 70,- verkocht. Verkopen jullie wel eens wat op MP en wat zijn jullie ervaringen? ook zulke irritante bieders?
Ik verkoop wel regelmatig via MP, ik reageer altijd op diegene die op mijn advertentie reageert. Maar als ik wat wil kopen, dan duurt het soms nog wel eens voordat ik antwoord krijg, of ik krijg helemaal niks Maar heb geen last van onzin biedingen
Er is hier al een topic over http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/331371-marktplaats-ergernissen.html
Zo'n raar bod is dat toch niet van 60euro als je vanaf 70 hebt staan? Snap t probleem niet echt, men vraagt toch netjes? Nee heb je, ja kun krijgen... Niet reageren na een bod ed is soms wel irritant, maar dan verwijder ik m gewoon weer. Niet te druk maken en anders volgende keer maar weer ouderwets in de buurtkrant een advertentie??
Wél als de buikdrager dan ook gelijk als extra 'opgeeist' wordt. Die is misschien ook voor 10 - 15 euro te verkopen.