Vinden jullie deze naam iets 'boers' hebben?

Discussie in 'Babynamen' gestart door JannaL, 11 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Haha, moest erg lachen om je reactie!
    Maar ja ik vind Stella ook geen mooie naam om eerlijk te zeggen.
    Dan vind ik de andere namen die je noemde mooier!

2. Sidei

Sidei Actief lid

26 mrt 2008
    188
    17
    18
    Litouwen
    Stella - een prachtige naam! Voor een paard dan:)
    Sophie/Sofie vind ik heeeeeel erg mooie naam :)

3. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Haha! Smaken verschillen bij deze naam duidelijk... :D

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

Nee, Stella vind ik een vreselijke naam. Ik ken alleen een paard en een vreselijke stomme griet die Stella heten ;).

Sterre vind ik veel leuker. Ook Pip vind ik leuk en het eerder genoemde Mare. Sophie zou ik nooit kiezen, ik houd niet zo van mode-namen.

5. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik vind Stella een hele leuke naam! Totaal niet boers ofzo..
    Succes met het kiezen.

6. JannaL

JannaL Lid

12 aug 2011
    86
    0
    0
    Fysiotherapeut
    Herten
    Dank je Lizzy! Het blijft toch leuker om de positieve reacties te lezen haha, maar ja ik had erom gevraagd! Aan associaties aan 'stomme' mensen die je kent met de naam is toch niks te doen... Sofie blijft nog in de running hoor, misschien wel Stella Sophie, kan ze kiezen haha. Gelukkig vind ik Stella zelf geen 'vreselijke' naam, anders zou ik er natuurlijk nooit over nadenken... Ik heb alleen zelf een andere top 3! Bedankt iig voor de reacties, het maakt iig wat los bij sommigen en smaken verschillen duidelijk (maar dat lees je bijna altijd bij een namentopic...). Leuk om te lezen dat er toch ook dames zijn die het een hele leuke naam vinden!
    Waar ik op zich nog wel benieuwd naar ben is als iemand het niet leuk vindt, waarom dat dan is. Smaak, associatie, iets anders? Positieve reacties zijn natuurlijk ook nog welkom...

Fijn wknd nog voor iedereen!

7. JannaL

JannaL Lid

12 aug 2011
    86
    0
    0
    Fysiotherapeut
    Herten
    Ik zie dus echt hele leuke reacties... Denk dat we er toch langzaam uit beginnen te komen... Stella Sophie en nog 2 namen om te vernoemen naar... Mooie betekenis (Latijns voor ster)! Een naam met potentie! :)

8. Purk

Purk Niet meer actief

Mooi zo, mijn associatie met Stella is positief omdat ik het gewoon mooi, apart en stoer vind, thats it

9. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    sara, marit, jade... die vind ik t leukst en idd in plaatsvan stella vind ook ik sterre mooier. succes!

10. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Ik vind Stella helemaal niet boers, eerder chique. Ik denk aan die presentatrice, Stella Gommans. ;)
    Maar een mooie naam vind ik het niet. Ik zou persoonlijk echt voor Sophie gaan, en ook bijna alle andere namen die je noemde vind ik mooier. Stella is gewoon niet mijn smaak. Maar het is jullie kindje, en als jullie het wél mooi vinden moet je het gewoon doen!!

11. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Tja Stella is geen top-10 naam en daardoor misschien iets minder toegankelijk. Maar boers is ie niet hoor!

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik vind Stella leuk! En weer wat anders dan al die Sophie/Sofie`s, want ook al is het een leuke naam, mij is hij te populair. De genoemde Pip en Sterre vind ik niet leuk.

13. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Als ik de naam Stella hoor moet ik ook aan bier denken. :)

14. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

Stella vind ik een leuke naam! Ik vind 'm absoluut niet boers. Hier in Engeland is hij zelfs een beetje kak ;).

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik vind sophie erg mooi. Maar het is wel de nr 1 naam van 2011...

16. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ik vind Stella eigenlijk best ouderwets, niet echt boers

17. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

stella doet me wel aan paarden denken , ik las vroeger elke week het weekblad de "tina" , daar kwamen veel paardenverhalen in voor en dus ook die naam ,maar om hem nu "boers" te noemen , nee

ik vind het zelf geen mooie naam

18. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    #38 maansneeuw, 14 nov 2011
    Laatst bewerkt: 14 nov 2011
    Stella vind ik eerder iets stoers dan iets boers hebben. Het is geen Klara, Klazina of Bea (die ik dus wel boers vind).

Misschien vind je Vita ook een leuke naam? Of Silva?

En wat andere namen:
    Myra
    Cato
    Vienna
    Elyssa
    Iluna
    Maren
    Marlie
    Cella
    Lola
    Juline
    Maura
    Nilou
    Vea
    Manouk

19. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Idem

20. JannaL

JannaL Lid

12 aug 2011
    86
    0
    0
    Fysiotherapeut
    Herten
    Mooie lijst Michelle, bedankt voor het meedenken! Vita vind ik idd ook mooi!

Maar ik denk dat we eruit zijn hoor!

We gaan voor Stella Sophie, met Stella als roepnaam. Uiteindelijk ben ik er aan gewend geraakt (na toch ook veel leuke reacties!) en vindt het bij ons passen. Nu gaan bedenken wie peetoom/ tante worden en nog 2 namen om te vernoemen.

Ladies, bedankt voor het meedenken!! :). We kijken nu uit naar de 20 wkn echo morgen :)

Deel Deze Pagina