Hmm, ik kijk echt niet op een beetje roze hier of daar en mijn mannetje loopt ook rustig met de babyborn in een roze buggy door de straat te wandelen Maar deze schoenen vind ik wel echt meisjesschoenen, model, bontrandje, details. Ik zou ze dus niet kopen, ook niet omdat ik het bontrandje niet echt iets vind voor de komende seizoenen.
Ik vind het ook echt meisjesschoenen en ik denk/gok dat ze 25 euro zijn omdat het winterschoenen zijn? Lijkt me inderdaad ook echt te warm voor de lente/zomer.
ik zou ze zoiezo niet kopen.. het wordt al snel weer lekker weer, en dan draag je zo'n warme schoenen toch niet?.. heb je eigenlijk 25 euro weggegooit.. kijk dan bij voor die 25 euro voor een leuk paar niet zo'n dikke gympen die hij lekker kan dragen met mooi weer..
Nee ik vind ze ook echt te 'meisjes'. Volgens mij zitten er ook steentjes op aan de zijkant van die glimstenen ( hoe heten die dingen nou?) Ik zou dan eerder voor stoere gympen gaan die ook in de zomer kunnen wamt deze zijn wel wat winters.
1e vind ik voor een jongen te meisjesachtig 2e vind ik uiteraard wel leuk voor een jongen (als zou ik ze zelf niet kopen)
Ja ik zou het ook doen. Alleen ipv van de roze veter een neongele of groen Maar... Niet voor aankomend seizoen.. Wij gaan voor een leuke kleur converse!