vinden jullie dit echt zo belachelijk en raar ??

Discussie in 'De lounge' gestart door peekaboo, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Nee hoor, breien en dat soort dingen zijn juist hartstikke hip weer te doen. En ook al was dat niet zo, als je het leuk vind gewoon doen hoor!

en beterschap!

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

vind het echt fijn dat jullie der zo over denken ! geeft me eens zoveel plezier om echt door te werken had al bijna opgegeven en alles aan de kant gelegd

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    breien is weer hip , maar wat nou als ij allemaal hadden gezegt dat wij het niks vonden en jij het wel dan leg je het toch nog niet aan de kant......

4. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ik wist niet dat handwerken leeftijd gebonden is?
    Ik borduur graag en maak jurkjes en rokken voor mijn meiden. Breien heb ik nog nooit gedaan, maar wel haken.
    Laat ze maar lachen hoor.

5. peekaboo

tgoh ja ik dus wel dan voel ik me pas echt belachelijk en denk ik zeker dat er iets mis is met mij om op 20jarige leeftijd te breien enzo :)

6. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Nee hoor niets raars aan. Ik doe het ook en ben 24 ;) Daarbij haak ik ook. Mijn vriend lacht me ook altijd aan, maar daar heb ik lak aan. Zolang je er maar plezier in hebt.

7. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

20 dec 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    waarom zou dat nu weer raar zijn, gewoon lekker doen. heb je na je ziek zijn toch maar mooi een warme sjaal.

8. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    achja lekker los laten en lekker doen waar jezelf goed bij voelt ;)

9. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    nee hoor, absoluut niet raar! Ik vind breien ook hartstikke leuk! 2 jaar geleden, toen was ik nog 18, ben ik ook begonnen aan een sjaal *nooit afgemaakt overigens, haha:p*. en een paar jaar geleden, toen was ik 16 ofzo, wou ik ook beginnen aan een sjaal, alleen nooit gedaan:p
    Ik vind er niks raars aan:)

10. peekaboo

ik was twee jaar geleden begonnen aan een deken was al voor de helft klaar maar toen heeft men broertje hem gevonden en heeft hem helemaal afgetrokken en was men zin om opnieuw te beginnen wel helemaal verdwenen

11. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    nee hoor is helemaal niet raar.
    Laat ze maar lachen als jij er maar plezier in hebt om te doen.

12. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Nee ik ben eerlijk jaloers, heb laatst geprobeerd te haken maar dat was geen succes! Brei jij maar lekker een sjaal hoor, laat je ons het resultaat nog zien?

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Nee absoluut niet , mijn zus is een echte breidster en als ik zie wat voor een moois die allemaal maakt. Truien, sokken, beenwarmers, handschoenen, poppetjes, kerstballen, mutsen. En het leuke is dat haar zoon het echt leuk vind want hij heeft dan dingen die anderen niet hebben.

14. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ik brei al jaren en hier lachen ze er ook om maar ondertussen wil wel de hel;e familie ene bestelling plaatsen !

15. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ik was een groot deel van mijn zwangerschap zo misselijk dat ik niet kon lezen of achter de computer kon zitten, dan kon ik wel gelijk met een teiltje gaan zitten. Nou, dan heb je de tv ook op een gegeven moment wel gezien, dus om de tijd een beetje te verdrijven heeft mijn moeder me toen ook leren breien. Leuk hoor, ik heb hier stapels zelfgebreide sokjes liggen (die ik hem overigens zelden aantrek :))!

16. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Nee, ik vind het ook niet raar en het gaat er toch om dat jij het leuk vindt om te doen en niet om wat een ander ervan vindt.

17. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik vind breien heerlijk om te doen, ik weet alleen niet hoe ik de naald moet opzetten haha. dus dat is lastig, want dan heb ik mijn moeder nodig schaamschaam. maar lekker laten lachen hoor. paar jaar terug was het de hype in hollywood, dus oudbollig is het zeker niet

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Nee hoor, ik vind het niet raar, trouwens, breien is momenteel weer helemaal hip. En al was het niet 'cool' geweest, dan nog zou me dat niets interesseren.

19. fafje

fafje Niet meer actief

ach joh, en zo hou ik van kruiswoordpuzzels...laat ze lachen, tis jouw ontspanning en bezigheid! en idd tegenwoordig zi eje de leukste sjaals en tassen

20. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    nee hoor leuk juist:);)

Deel Deze Pagina