Info voor amerikaans koppel voor ned. in vitro behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kellly, 24 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellly

    Kellly Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Hallo dames,
    Ik heb een vraagje, een kennis van woont nu al een hele tijd samen met zijn vriendin in amerika.
    Ze proberen al een tijdje zwanger te raken maar helaas lukt dit niet.
    Na onderzoek bleek dat zijn zaad te langzaam is maar wel goed is.
    De arts daar raad hun aan een in vitro behandeling te laten doen.
    Alleen zijn de kosten daarvan zo ontzettend duur in amerika.
    Nu zijn ze aan het proberen om informatie in te winnen of en hoe het mogelijk is om dit in nederland te laten doen.

    Nu is mijn vraag aan jullie denken jullie dat het mogelijk is voor een amerikaans koppel om zich hier te laten behandelen?
    zo ja kunnen jullie me beknopte informatie geven over hoe zoiets in het werk gaat.
    Daarmee bedoel ik ...zijn er veel onderzoeken vooraf en zo ja welke?
    en hoeveel tijd neemt dit in beslag hebben jullie te maken gehad met wachtlijsten?
    En dan nog de vraag wat zijn de kosten voor behandeling...ik hoef het natuurlijk niet op de cent af te weten maar een schatting.....3.000 euro of 10.000 euro waar moeten ze aan denken?

    UUhhmm dat was even mijn vraagje ....alvast bedankt voor degene die zich de moeite neemt het lezen en er over te denken.

    Groetjes Kelly
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ze kunnen hier behandeld worden, dat sowieso lijkt me, als je maar betaalt toch?....
    Of het vergoed wordt, dat ligt aan het feit of ze hier een verzekering af kunnen sluiten.
    Anders kom je in Nederland gauw tussen de 3 en 4 duizend euro uit.
    Hoe het in zijn werk gaat....daar zijn echt mega veel sites over en het verschilt per ziekenhuis. Ik zou een link zoeken zodat ze het in het engels kunnen lezen.
    Hierboven vind je trouwens ook nog extra info in het Nederlands.

    Succes voor je vrienden!
    Elmo
     

Deel Deze Pagina