Dat vind ik ook. In sommige delen van NL kunnen ze dat niet eens nornaal uitspreken. Mijn dochter heet Roos,vindt je dat misschien wat?
Komt al verschillende keren voor in onze omgeving. Valt dus ook af. Wat vinden jullie dan van Liene? Of is dat weer te lang in combinatie met onze andere namen van de kinderen.
Liene vind ik niet mooi,lijkt ook onaf.. Wel vind ik een naam met 2 lettergrepen juist leuk bij T.ijn en F.em. Wat vindt je van: T.ijn, F.em en Liva T.ijn, F.em en Lotte T.ijn, F.em en Sophie T.ijn, F.em en Isa T.ijn, F.em en Nina T.ijn, F.em en Lise/Lize T.ijn, F.em en Lara
Noor: ok Liene: mwah Soof: lijkt mij meer een afkorting van Sofie bijv Moest zelf denken aan: Lis/Liz/Lynn Eef Ella Lea/Mea Juul/Jule Cato Keet/Kate Lore/Lone Puck Suus
Saar vind ik ook wel leuk. Maar ik twijfel of het niet te oubollig is?! En hier worden de laatste tijd veel Sara's geboren.
Wat denk je van Floor dan? Of is die al genoemd ik heb niet alle pagina's gekezen. Toch een beetje dezelfde klank maar geen noorwegen-idee erbij