Welke namen vinden jullie het leukst? ik vind het zo moeilijk om keuzes met die te maken daarom zijn we er maar zo vroeg mogelijk mee begonnen. 1.Bentley. 2.Dylano. 3.Lyla. 4.Raelee. 5.Hailey. weten jullie nog leuke namen? Voor jongens naam wil ik echt stoere en meisjes namen gewoon schattig lief.
Bentley! Dylano vind ik niet echt stoer als ik eerlijk ben. En voor een meid vind ik Hailey het mooist.
Vind ze ook allemaal niet zo.. raelee spreek je uit als reelie.. vind ik niet zo mooi. Heb gestemd voor bentley want die naam vind ik best leuk!
Hailey vind ik wel leuk, de rest is niet zo mijn ding, hoewel ik zelf ook veel engelse namen op mn lijstje heb staan.
Bentley > Vind ik wel leuk, maar ook wat kinderlijk of zo. En heel erg 'Teen Mom' Denley / Danley vind ik dan bijvoorbeeld leuker. Dylano > Delano vind ik mooier (namen die met de 'die' klank beginnen vind ik altijd een beetje gek: die Lano?) Nog mooier vind ik Dylan; wat krachtiger dan Dylano. Meer ideetjes voor een jongen Anthony Audley Ben Benaiah Bence Bendt, Bengt Benji / Benjy Brandon, Branson, Brannon Brent Caelan Conan Danilo Daryl / Darryl / Darrell Dayle Declan Donovan Dorian Emilian Esben Fabian Fenton Finley Florian Hadley / Hedley Harlan Harley, Hartley Ilan Jaylon / Jaylen Jordan Kelan Kenton Kiran / Kieran Kyle, Kyler Landon Landon, Langdon Lanny / Lenny Leyton Logan Lucian Lyle Mellan Moran Morley Myron, Myran Nando Nolan Owen Phelan Philander Quinten / Quentin Renzo Ridley Riley Roan Rolan Ronan Rowley Royle Rylan Silvan Sky, Skyler / Skylar Stellan Thorley Torben / Thorben Trent, Trenton Tyler Lyla > Vind ik wel ok maar doet me altijd een beetje Arabisch aan. Leila of Laila vind ik trouwens iets duidelijkere schrijfwijzen. Raelee > Ken ik niet. Riley of Raelyn wel en die vind ik ook leuker Hailey > Leuk! Je namen zijn redelijk Engels en dat is niet helemaal mijn smaak maar ik heb wel een zwak voor Hailey. De oorspronkelijke schrijfwijze is trouwens Hayley. Andere ideetjes voor een meisje Abigail Adalyn Alice, Alison Alyssa Ashlyn Bailey Braelyn Briella Caitlin Calla, Callie Camila / Kamila, Camilla / Kamilla Carlyn, Carly Carmen Cila, Cilla Claire Clarice, Clarisa, Clarissa, Clarisse Darla Delaney Delilah Elin / Aylin Elise / Elize, Elisa / Eliza Ella, Elle, Elly, Elah Emily Emmalyn, Emmeline Evalyn Gabriella Heather Hila Holly Idella Ila, Ilana Iola, Iole Isabelle, Isabella Jacklyn Janella Jaslyn / Jazlyn Jasmin / Jazmin Jayla, Jaylin / Jaylyn, Jaylee Jessalyn, Jessamyn Jocelyn, Josslyn Joella Jola Juley Kaila Kayla, Kaylee, Kaylyn Lacy / Laci Laelia Laia Lana, Lara Lane, Laney / Lainey Larisa, Larissa Lauren Laurine, Laurissa, Lauressa Leia Lela, Lola Lilia, Lilian / Lillian Lindy Lorelei Loua / Lua, Louanne, Louelle, Louella Lynna, Lyssa Madeline / Madelyn Maralyn, Marilyn Marla, Merla, Marly / Marlie / Marley Mila Molly, Polly Noella Nola Raylene / Raelene Rosalyn Sela, Sila Stella
In vind Bentley helemaal niet een specifieke naam dat een tiener moeder kenmerkt. Wat een onzin. Ik vind het een stoere naam. Beetje in de categorie anders naast bijv. Fender of Storm. Lyla (of eigenlijk een variant hiervan) heeft heel lang op ons lijstje gestaan.
Een meisje uit de serie 16 and Pregnant en later Teen Mom heeft een zoontje dat Bentley heet. Vandaar die associatie, die dus wel ergens op slaat Ik bedoel dus niet dat het een typische 'tienermoedernaam' is, want zo'n naam bestaat überhaupt niet, ik bedoel alleen dat ik de naam associeer met het MTV-programma Teen Mom.