Wij vinden een bepaalde naam leuk, maar nu twijfelen wij of mensen dat een jongens- of een meisjesnaam vinden. We willen liever geen unisex-naam waarbij altijd uitgelegd moet worden of het een meisje of jongen is, maar vragen ons af of deze naam geen twijfel oproept. Ik zal voor de objectiviteit nu nog niet zeggen wat wij zelf vinden, maar bij deze de vraag: denken jullie bij de naam "Rowi" aan een jongen of aan een meisje? Alvast bedankt!
Meisje, Al ken ik wel een Rowin en dat is een jongen. Maar ik ken zowel een jongen als een meisje die Rowan heten (onderwijs).
Ik vind het een jongensnaam! Demi en Bodi trouwens ook... Romi/Romy vind ik wel echt een meisjesnaam.
Bedankt voor de reacties tot nu toe! Jammer voor ons dat de reacties niet eenduidig zijn, dat maakt de naam toch een twijfelgeval, maar dat hadden we ook wel verwacht. Ik laat nog even in het midden wat wij zelf dachten en hoop op nog wat meer meningen/reacties Stand tot nu toe: 10x meisje 4x jongen 1x geen idee
Eerste ingeving meisje. Maar bij langer over nadenken neig ik toch meer naar jongen. Haha, lastig! Denk toch dat ik voor jongen ga.